Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 13 בספטמבר, 2020

זומבילנד: ירייה כפולה, קורונה טיים, GGO Football, פרשת השבוע, שבתות וחגים, בלואי, אולמרט: האיש שרצה יותר מדי, אודרי פלאק: מלכת הלבבות, פאזל, סליחה על ההפרעה, מרוץ הדראג של רופול 12
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זומבילנד: ירייה כפולה | Zombieland: Double Tap, ערוץ Yes VOD

קומדיית אקשן. עשור לאחר ששרדה מגפה קטלנית, ממשיכה החבורה הבלתי צפויה בחיפושיה אחר ניצולים, תוך כדי מלחמה בזומבים מזן חדש. עם: וודי הרלסון, ג'סי אייזנברג, אמה סטון. במאי: רובן פליישר. ארה"ב, 2019.

קורונה טיים | Coastal Elite, ערוץ Yes VOD + בשעה 22:30 בערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

סרט טלוויזיה בבימויו של ג'יי רואץ' ("פצצה" בכיכובה של שרליז ת'רון), ותסריט מאת פול רודניק ("הנזירות בלוז"), ובכיכובן של בט מידלר ו-שרה פולסון. סיפורם של כחמישה אנשים, המתגוררים בעיר ניו יורק ולוס אנג'לס, המנסים להתמודד עם השפעותיה של מגפת  COVID-19 – ובכינויה הקורונה.

GGO Football, ערוץ הילדים (פרטנר TV, סלקום TV, ערוץ Yes VOD, ערוץ Hot VOD)

סדרת כדורגל לילדים: טורניר ה-GGO העולמי עומד להתחיל, אבל לפני שהמשחקים יוצאים לדרך, מתקיימים משחקי מוקדמות ברחבי העולם. אייזק בנו בן ה-13 של ד"ר קולמן, העוזר החכם והמוכשר של ד"ר GGO, מגלה שאביו צריך למצוא שחקן מתאים שיביא את המיתוס לזכייה בטורניר ה-GGO העולמי. אייזק מגבש את צוות הבירפוט בעזרת חבריו, ויחד הם מביאים שישה כדורגלנים של GGO להתמודד במסגרת המוקדמות בסין.

פרשת השבוע, ערוץ Hot VOD

סדרה שנוצרה על-ידי התסריטאים רני בלייר ו-ענת אסולין ושודרה במשך שלוש עונות בין השנים 2006-2009. הסדרה עוקבת אחר שנה גורלית בחייהן של ארבע משפחות ישראליות ממעמדות כלכליים וחברתיים שונים, הנקשרות בין עצמן בסיפורי אהבה, בגידה, חברות, ובהתמודדות עם המציאות הישראלית הביטחונית והחברתית. עלילת כל פרק בסדרה מבוססת על אחת מפרשות השבוע, כאשר כל עונה מבוססת על חומש אחר. בסדרה מככבים יובל סגל, קרן מור, מנשה נוי, רונית אלקבץ ועוד.

שבתות וחגים, ערוץ Hot VOD

הסדרה, שזכתה בפרס האקדמיה לדרמה הטובה ביותר בשנת 2003, רצה במשך חמש עונות. את הסדרה יצרו רני בלייר, ארי פולמן, אורי סיון ו-אריק רוטשטיין. כיכבו בה אלון אבוטבול, יעל אבקסיס, מירב גרובר, דרור קרן ו-רומי אבולעפיה בתור קבוצת חברים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם המתגוררים בתל אביב וחווים את הקשיים, האתגרים, האהבות, החברויות ואת שברון הלב של החיים.

19:00 בלואי | Bluey, ערוץ דיסני ג'וניור 

הרפתקאותיה של ילדה – גורת כלבים מסוג בלו-הילר בת השש. בלואי המקסימה והאנרגטית, גרה עם אביה, אמא, ואחותה הקטנה בת הארבע, בינגו. בכל פרק, בלואי משתמשת באנרגייה חסרת הגבולות שלה בכדי לשחק במשחקים שמתפתחים בדרכים בלתי צפויות ומצחיקות.

21:00 אולמרט: האיש שרצה יותר מדי | Honorable Men, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סיפור עלייתו המפתיעה ונפילתו הדרמטית של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, מעמדת ההנהגה הבכירה ביותר, לתא באגף 10 של כלא מעשיהו, תוך תיעוד תקופת מאסרו. מתוך תאו בכלא אנו נחשפים לאדם מורכב ורב פנים בנקודת השפל של חייו. תוך תיעוד תקופת המאסר, הסרט חוזר עשר שנים אחורה אל המאורעות שהובילו אותו לשם ומספק, כבמותחן פוליטי, מבט אל מאחורי הקלעים של המערכות המנהלות את חיינו בהקשרים של פוליטיקה, שחיתות, צדק, מלחמה ושלום. בימוי: רוני אבולעפיה. ישראל, 2020.

22:00 אודרי פלאק: מלכת הלבבות | Queen of Hearts: Audrey Flack, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הקריירה השנויה במחלוקת של אודרי פלאק – פמיניסטית, מורדת, אמא, אמנית ומורה, עוררה מחלוקת לאורך 40 שנות הקריירה שלה. מי שהחלה את דרכה באקספרסיוניזם המופשט בשנות ה-50 ועברה לפוטוריאליזם בשנות ה-70, היתה בין הנשים הראשונות שנכללו אי פעם בספר תולדות האמנות' המפורסם של אנתוני ג'אנסון. כיום אודרי, בת 88, עדיין יוצרת, חוקרת ומעוררת השראה עם הסגנון הייחודי שלה. בסרט החדש היא חוזרת אל הקנבס לראשונה אחרי עשרות שנים וחושפת את המאבקים שהיו לה כאמנית ואם, המנסה למצוא את מקומה הראוי בעולם האמנות. בימוי: דבורה שאפר. 75 דקות, ארה"ב, 2019.

פאזל | Puzzle, נטפליקס | Netflix

דרמה עצמאית. עקרת בית מופנמת יוצאת מאזור הנוחות שלה כשהיא מגלה את כישרונה בהרכבת פאזלים ומתיידדת עם אלוף ותיק. שחקנים: קלי מקדונלד, אירפאן חאן, דיוויד דנמן. במאי: מארק טרטלטאוב. 103 דקות, ארה"ב, 2018.

סליחה על ההפרעה | Sorry to Bother You, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 30 ביולי, 2019, ראו ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מרוץ הדראג של רופול 12 | 12 RuPaul's Drag Race, נטפליקס | Netflix

עונה 12 לסדרת הריאליטי. מלכות מתחרות על פרס בסך 100,000 דולר ועל התואר: כוכבת הדראג הבאה של אמריקה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן