אל תקראו לה "פליטת ריאליטי": השחקנית עדן סבן כובשת את המסך

היא הגיחה לחיינו ב"אח הגדול" אבל כבר מזמן פרצה את מחסום 15 דקות התהילה. עם שערים על מגזינים, תפקידים בתאג"ד, ג'ודה ואפילו בנטפליקס - סבן לא שוכחת את הילדות הקשה. "עבדתי ב-4 עבודות"

זמן צפייה: 10:41

שערים על מגזינים, קמפיינים לחברות אופנה גדולות ותפקיד קטן בסדרה בנטפליקס - הדוגמנית והשחקנית עדן סבן, שפרצה לחיינו בעונה השמינית של "האח הגדול", היא כבר מזמן לא רק פליטת ריאליטי. אחרי שכיכבה בסדרה המצליחה תאג"ד, כעת היא תנסה לכבוש את המסך בעונה השנייה של "ג'ודה".

הדרך לתהילה הייתה מלאת קשיים כלכליים וכאב. היא נולדה לאם שעלתה מאתיופיה ואב יליד ישראל. גדלה באשדוד עם שלושה אחים, כולם מאבות שונים, ונאלצה לסייע בפרנסת המשפחה. "נכנסנו למצב כלכלי מאוד קשה בבית", סיפרה סבן. "אני הייתי הכי בוגרת במשפחה, אז יצאתי לעבוד. התחלתי לעבוד בארבע עבודות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ניצול שואה הוכה באכזריות: "הרביץ לי עם שרשרת ברזל בגב"

שי ניצן עונה לנתניהו: "יש גבול כמה שקרים אני יכול לסבול"

הקבינט אישר: מתווה 3 שלבים, בשבועיים הראשונים – סגר מלא

עדן סבן ובן זוגה
עדן סבן ובן זוגה | צילום: חדשות 13

שנה אחרי שעדן נולדה ההורים התגרשו. ואז, החל ריחוק שנמשך שנים. סבן הבהירה כי אביה הוא "אדם מדהים, אבל הוא לא חם, הוא לא יודע מה זה להיות אבא. אם אני ארים לו טלפון, עכשיו הוא יתייצב פה ויהיה בשבילי וכל מה שאני ארצה ואבקש הוא יעשה, אבל הוא לא יודע. ברגע ששחררתי את זה - קיבלתי את האבא שלי".

היא נכנסה לבית האח מרושת המצלמות בשנת 2016. ולמרות שחלפו 4 שנים מאז - היא אפילו לא צפתה בפרק אחד של תוכנית הריאליטי. "זו התעסקות פשוט תפלה, מיותרת ולא רלוונטית", טענה. "עשיתי, חוויתי, נהניתי. זהו. קיבלתי את מה שהייתי צריכה לקבל מהחוויה הזאת".

ומה באשר להערצה שבאה בעקבות הפרסום? גם על זה, הודתה, הייתה מעדיפה לוותר. "זה היה מאוד מזויף, אמרתי, על מה אתם מעריצים אותי? על זה שישבתי שלושה חודשים בבית וריכלתי? לא האמנתי לזה ובאמת זה התנדף אחרי כמה חודשים. איזה כיף זה שברחוב מזהים אותי בגלל משהו שעשיתי".