השבוע במהדורה המרכזית, פרשננו עמית סגל חשף מסמכים ועדויות שמהם עולים חשדות לטיוח ניגוד עניינים בתיקי נתניהו. על פי הפרסום, בראש הצוות שחקר את פרשת מעונות ראש הממשלה בשנת 2015 עמד רב פקד אבי רוטנברג, שגם ניהל קשר זוגי סודי עם ג'ודי ניר מוזס שלום - אחותו של נוני מוזס, המו"ל של ידיעות אחרונות, שעומד במרכז תיק 2000. אמש (שישי) באולפן שישי - סגל ופרשננו לענייני משפט גיא פלג התעמתו סביב פרטי החשיפה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

"הסיפור הבולט שעולה השבוע מהפרשות השונות הוא הריסוק בכוונה של שומרי הסף – של שומרי הסף", אמר סגל. "של מח"ש בידי רוני אלשיך, המשטרה ושי ניצן ושל גוף הביקורת על הפרקליטות ושי ניצן". סגל תהה: "פתאום שומרי הסף לא חשובים? פתאום אפשר להשמיץ חוקרים כי הם 'חוקרים את החוקרים'?".

סגל הוסיף: "אני רוצה להגיד משהו לבכירי הפרקליטות שמאוד נעלבו השבוע - כל עוד אביחי מנדלבליט לא נוקט בצעדים נגד מי שהכחישו בזמן אמת שהיה תרגיל חקירה לניר חפץ, וחמור מכך למי שעשו את תרגיל החקירה עצמו – שלא יבוא בטענות על הביקורת מבחוץ".

בשלב זה, גיא פלג ענה: "חייב להיות מתח בין המשטרה לבין המחלקה לחקירות שוטרים. אלמלא היה מתח כזה – מח"ש לא היו עושים את עבודתם". פלג התייחס ישירות לסוגיית מוזס ורפ"ק רוטנברג, שנחשפה השבוע על ידי סגל: "צריך לזכור את השורה התחתונה – כנראה לנוני מוזס לא הייתה קומבינה גדולה במשטרה, כי הוא מואשם בניסיון למתן שוחד לנתניהו".

פלג הסביר: "אנחנו יודעים גם שנוני מוזס מאוד הופתע בחקירה. זאת אומרת, גם אם רפ"ק רוטנברג לא מודר – אנחנו יודעים שהוא לא הדליף דבר וחצי דבר לבת הזוג שלו, ג'ודי ניר מוזס שלום".