חילונים חופשי • צפו

יש תוצאות להסתה: חרדים מוינה עברו "טרנספר" בנתב"ג

תמונת המראה של ההסתה נגד הציבור החרדי, התגלתה אתמול בשדה התעופה במלוא כיעורה, כאשר חרדים בעלי אזרחות אוסטרית סורבו לעלות לטיסת ה'לואו קוסט' - בניגוד לחילוניים (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
תמונת ארכיון (צילום: "חדשות הערב" בכאן 11)

אנשים בעלי חזות חרדית, סורבו בימים האחרונים לעלות לטיסה לביתם בחו"ל, כאשר במקביל, אלו במראה החילוני עברו ללא כל בעיה.

על פי התחקיר של שרון עידן ב'כאן', מדובר בחברת 'ויזאייר' (חברת חסך פופולרית), בימים האחרונים, נוסעים חרדיים שרצו לעלות על טיסות החברה - סורבו בשל טענות בירוקרטיות.

אמנם, נוסעים חילוניים, לא נשאלו כלום ועברו ללא כל בעיה וללא כל בירוקרטיה ומי שעוכב היו רק אלה בלבוש חסידי. "חששו שאולי הם מתכוונים לנסוע לאומן", מסביר ל'כיכר השבת', יועץ התיירות דודי רובינשטיין.

"מדובר בחוצפה מן הדרגה הראשונה, הרי מדובר פה ביהודיים שיש להם אזרחות אירופאית ואף הם לא מתגוררים בארץ, הם הגיעו לביקור ורצו לחזור לביתם, אך הפקידות, החליטה לעשות טרנספר בין חרדים לחילוניים".

על פי הדיווח ב'כאן 11', חלק מהביות הבירוקרטיות היו - העדר בדיקת קורונה, וזאת על אף המדיניות שיש באוסטריה שניתן לבצע את הבדיקות גם בארץ היעד, והאבסורד? בו בזמן שנוסעים חרדים - נחסמו, כל שאר הנוסעים הועלו לטיסה ללא כל בעיה.

החברה התנצלה ומסרה שתיצור קשר עם כלל הנוסעים שהושפעו ותציע להם פיצוי, כמו גם את האפשרות לבצע הזמנה חדשה או החזר כספי, "שמים בראש סדר העדיפות לבדוק האם נמנע מנוסעים לטוס, בניגוד להנחיות המתירות, בטיסות מתל אביב לווינה ב-6 וב-9 בספטמבר", אמרו בחברה בתגובה ל'כאן'.

יצוין, כי אין זה המקרה הראשון, בו חברות התעופה מרשות לעצמן להתנהג בצורה מבזה ומשפילה כנגד הציבור החרדי. מוקדם יותר השבוע, פורסם ב'כיכר השבת', על כך שנוסעים סורבו לעלות על טיסת טורקיש איירלנס, רק בשל החזות החרדית שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר