"אני מתנצל"

סמנכ"ל חברת חשמל עונה על טענות החרדים

הפסקות החשמל בערב שבת בשכונות החרדיות העלו טענות כי כביכול חברת החשמל ביצעה הפסקות חשמל יזומות באזורים חרדים • הסמנכ"ל, אורן הלמן, עונה על הטענות בראיון לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

סמנכ"ל חברת חשמל, אורן הלמן, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לטענות כי חברת החשמל ביצעה הפסקות חשמל יזומות בערב שבת, באזורים חרדים, בשל העומס שהיה. הרמן הכחיש את הטענה, לצד קריאה לציבור החרדי שבשועות הללו יפזרו את ההכנות לשבת לשעות הבוקר ולא צמוד לשבת קודש. צפו בראיון המלא.

בפתח דבריו הדגיש הלמן: "אני רוצה להתנצל קודם בפני הציבור החרדי, ובפני הציבור הכללי על כך שהיו הרבה מאד אנשים שהיו תקועים בימי שישי ושבת האחרונים ללא חשמל. יש לכך סיבות שונות, אבל ברגע שהיו אנשים ללא חשמל, אנו בוודאי שלא מרגישים טוב עם זה, ועל כן אני מתנצל".

יש טענה שבחברת החשמל ראו שישנו עומס כבד בצריכת החשמל, וכשזיהו שישנם שכונות או ערים חרדיות בהם הצריכה היא גבוהה, הוחלט להוריד את השאלטר באופן יזום?

"אני מחייך כי זה פשוט לא נכון, ואני אסביר מדוע. אנחנו בתקלות של נתיכים שנגרמות כתוצאה מעומס בצריכה, כלל איננו מודעים לכך שישנה תקלה עד שהלקוח מתקשר ופותח פניה, ולכן כל זמן שאנחנו לא יודעים שיש תקלה, אנחנו בוודאי שלא יכולים לעשות דבר כזה בצורה יזומה ולפי ערים".

לדבריו: "מעבר לכך היה לנו ביום שישי האחרון כ - 2000 מגה וואט עודפים שבהם יכולנו לספק חשמל לאזרחי ישראל, ולכן כלל לא היינו צריכים לבצע הפסקות חשמל יזומות. היו לנו בעיות נקודתיות עם שנאים שנשרפו לנו בחלק מהרחובות והערים בישראל, ובזה טיפלנו".

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר