יום ראשון, 02.06.2024 שעה 02:25

"ברגע שזה רק על הכתפיים של זהבי, זה לא טוב"

מאמן נבחרת ישראל רוטנשטיינר לקראת סלובקיה ב-21:45: "גם דאבור צריך לכבוש, לא אהסס להכליל צעירים ב-11". נאתכו: "לא פייבוריטים, יש עייפות"

|
ערן זהבי עם וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי עם וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

נבחרת ישראל תמשיך הערב (שני) ב-21:45 את דרכה בליגת האומות של אופ”א כשתארח את נבחרת סלובקיה בנתניה במסגרת המחזור השני. המאמן וילי רוטנשטיינר והקפטן ביברס נאתכו ערכו מסיבת עיתונאים דרך אפליקציית זום והתייחסו למפגש הקרוב שייערך בארץ.

המאמן וילי רוטנשטיינר אמר לקראת המשחק: “זה משחק חשוב מאוד, צריכים לנתח את המשחק הקודם ולדבר עם השחקנים כדי להתכונן צורה הטובה ביותר. יש לנו כבוד לסלובקיה, אני מכבד את היריבה, יהיה קרב קשה על הנקודות, אבל צריכים להגיע במוטיבציה של מאה אחוז למשחק הקשה הזה”.  

רוטנשטיינר מדבר לקראת סלובקיה

ההזדמנות לעשות הכנות למפגש בגלאזגו בחודש הבא והאם יהיו שינויים: “זה יהיה משחק בליגת האומות והשחקנים יודעים את זה, המשחק הקרוב הוא לא מבחן, ננסה לשחק במערך הטוב ביותר, ננסה להשתפר ולשפר את פילוסופיית המשחק, נקווה שנוכל לשחק טוב יותר כבר במשחק הקרוב. אני חושב ממשחק למשחק, אם שחקן בכושר טוב והוא יכול לשפר אותנו, הוא יהיה בפנים. קשה בנבחרת להגיע להרכב אם אתה שחקן צעיר, ברגע שיש את זהבי ודאבור מקדימה זה לא פשוט לווייסמן ועוד. אם הם יראו שיפור, אני לא אהסס להכליל שחקן צעיר יותר בהרכב”.

שחקני נבחרת ישראל עם וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)שחקני נבחרת ישראל עם וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

מה צריכים לעשות כדי לנצח בחודש הבא: “זו אסטרטגיה טובה להפסיד במשחק הראשון, תיקו בשני וניצחון בשלישי. אני חושב שהיינו טובים במשחק מול הסקוטים, העברנו ביקורת על הטעויות, דיברנו על מה שהיה חיובי כי גם זה חשוב, והצבנו מטרות. זו גישה נכונה לעבוד בה”. 

וילי רוטנשטיינר ומונס דאבור (רדאד ג'בארה)וילי רוטנשטיינר ומונס דאבור (רדאד ג'בארה)

משחק ההגנה: “אני מסכים שלא היה לנו מזל בפנדל, אבל בסוף המשחק הייתה טעות בהגנה שלנו ואם החלוץ שלהם פורסט היה כובש היינו מפסידים. מצד שני, לא היה להם שער שדה. בסך הכול השתפרנו, אני רואה שיפור אבל אני לא מסופק. הנענו היטב את הכדור, אבל כדי ליצור מצבים צריכים להיות טובים יותר. שחקנים שמשחקים יותר מאחורה צריכים להוות יותר סכנה מקווה שנוכל להגיע במשחק הקרוב ליותר מצבים וגם לכבוש”.

העייפות של השחקנים והאם יעשה משהו אחרת בחילופים: “טוואטחה היה מצוין ואני הייתי מרוצה ממנו, הוא שיחק היטב, הייתה לו מוטיבציה והייתי מרוצה ממנו, אז אני לא מסכים שהיו צריכים להחליף אותו. אני חושב שפעלתי נכון עם החילופים, כששון שיחק היו לו שישה ספרינטים, אם היה משחק 90 דקות היו לו 94 ספרינטים, וזו איכות אדירה מהספסל, אני מקווה שטאלב יוכל להשתפר אפילו יותר במשחק הבא אבל אני מאוד מרוצה ממנו”. 

ערן זהבי (רדאד ג'בארה)ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

השחקנים: “גאה להיות המאמן שלהם והאווירה כאן נהדרת, צריכים לשפר את ההתקפה ואי אפשר להסתמך רק על זהבי. עד עכשיו לא אימנתי אותם יותר מדי. אפשר לראות שיפור, אבל ברגע שזה על הכתפיים של שחקן אחד, זה לא טוב לנו. חוץ ממנו אין כרגע יותר מדי שחקנים שכובשים ברגעים המכריעים, גם מונס צריך לכבוש, צריכים להגיע גם מהקישור, מהקו האחורי וגם להיות יעילים יותר במצבים נייחים. זאת המטרה שלנו ונעבוד על זה קשה, אבל עד עכשיו זה לא מספיק”.

הקפטן ביברס נאתכו התייחס למשחק הקודם נגד סקוטלנד: “אנחנו גרמנו לסקוטים לא לשחק טוב, הנענו את הכדור כמו שרצינו למעט הפס האחרון. גם הם היו בעמדות וסגרו טוב, אבל למשחק חוץ כן היו לנו הזדמנויות ואם היינו מנצלים אותן יכול להיות שהמשחק היה יותר פשוט, אבל כן הנענו את הכדור כמו שרצינו”. 

ביברס נאתכו (רויטרס)ביברס נאתכו (רויטרס)

מה למדו מהמשחק של הסלובקים מול צ’כיה: “אני לא יודע אם להגיד שאנחנו פייבוריטים, הסלובקים לא נבחרת פחות טובה, אבל אנחנו כן משחקים בבית ונבוא במטרה לנצח. בטוח שלא יהיה קל, נרצה לעשות מה שאנחנו מתכננים אבל בטוח שיהיה קשה מאוד”.

האם יש עייפות לקראת המשחק: “יש עייפות, אבל זה בשתי הנבחרות, אז זה לא מהווה יתרון לאף נבחרת. יש לנו שחקנים מצוינים בספסל ואם נצטרך והמאמן יחליט יש את מי שיעשו את העבודה במקום אלו שפתחו במשחק האחרון”.

זהבי ורוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)זהבי ורוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */