שתף קטע נבחר

מכבי נתניה: אחמד סבע החל באימוני ריצה

החלוץ שהחמיץ את המשחק נגד ב"ש בשל פציעה, החל באימונים קלים ובמועדון ינסו להכשירו לשבת. עטר לא דיבר על ההפסד ואמר לשחקנים: "היום זה לא הזמן לדבר על כדורגל"

אחרי ההשפלה בשבת והקנסות שהוטלו על השחקנים בעקבות התבוסה 4:0 להפועל באר שבע, שחקני מכבי נתניה חזרו היום (ב') לאימונים והחלו באופן רשמי בהכנות לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי פ"ת. במועדון ישנה עדיין אכזבה מההפסד, ובעיקר מהדרך בה הפסידו השחקנים: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה, שיחקנו ממש מגעיל ואנחנו חייבים לתקן את זה בשבת", אמרו בקבוצה.

 

בנתניה יכולים להתנחם בכך שחלוץ הקבוצה אחמד סבע, שלא שותף במשחק נגד הפועל ב"ש, לאחר שנפצע בקרסולו שבוע קודם לכן במפגש נגד בני יהודה, חזר היום לאימוני ריצה. השחקן רץ מסביב למגרש וערך אימון קל שכלל נגיעות בכדור, יחד עם עוזר המאמן צדוק מלכה. בקבוצה יעשו בימים הקרובים מאמצים גדולים להכשירו למשחק הקרוב, למרות שהוא עדיין סבל מכאבים.


ראובן עטר. לא רוצה לדבר על ב"ש ביום הזיכרון (צילום: עדי סרדס) 

 

הקפטן אלמוג כהן, שעלה לשחק בשבת עם כאבים בכף רגלו מהם הוא סובל בתקופה האחרונה, ערך אימון ריצה קליל, לאחר ששוב חש בכאבים עזים במקום הפציעה. בנתניה מאמינים שכהן יחזור לאימונים במהלך השבוע, ויוכל לעמוד לרשותו של המאמן ראובן עטר בשבת.

 

עטר העדיף שלא לדבר עם שחקניו על ההפסד לב"ש, ואמר להם בקצרה: "יום הזיכרון הוא יום חשוב מאוד, וזה לא הזמן לדבר על כדורגל". אגב, כשעה לפני האימון ובזמן ההתכנסות, השחקנים ציינו את יום הזיכרון כשעמדו דום בשעת הצפירה לזכר הנופלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים