רשות השידור של קים ג'ונג און פרסמה לאחרונה הקלטה ביזארית בערוץ היוטיוב הרשמי של המשטר ובה נשמעת אישה אלמונית מקריאה הוראות משונות וככל הנראה מוצפנות.

מפעילי הערוץ מיהרו למחוק את ההקלטה המסתורית תוך זמן קצר, אבל מובן מאליו שגולשים רבים הספיקו להוריד אותה ולפרסם עותקים שלה ברחבי יוטיוב. תחת הכותרת "0100011001-001", האישה בהקלטה אומרת: "חברים יקרים, הנה מה שאתם צריכים לסקור ללימודי מדעי הטכנולוגיה באוניברסיטה ללימודים מרחוק". בשלב הזה, האישה מתחילה להקריא מה שנשמע כמו מספרי דפים בספר לא ידוע.

ההקלטה המסתורית נגמרת כאשר הדוברת אומרת: "אלו המטלות עבור חברי צוות הסיור 719. כאן פיונגיאנג". ההקלטה, שאורכה 65 שניות, עלתה לערוץ רשות השידור של צפון קוריאה ללא תמונות או צילומים. כעת, רבים ברשת סבורים כי מדובר במסר של הממשל עבור המרגלים שלהם שפרוסים ברחבי העולם.

צפון קוריאה משתמשת, על פי החשד, באמצעים שונים להפעיל את הסוכנים שלהם במדינות זרות מאז המלחמה הקרה. בעבר, הממשל הואשם כי השתמש בתחנות רדיו בשביל לשדר מסרים מוצפנים למרגלים בקוריאה הדרומית. 

בשנת 2016, נקלטה תשדורת רדיו ביזארית מפיונגיאנג ובה נשמע דובר אלמוני דורש מאנשי צוות המשלחת הגיאולוגית "לסקור את המטלות בלימודי פיזיקה תחת תוכנית הלימוד של האוניברסיטה ללימודים מרחוק". כעת, התעורר חשד שהממשל הצפון קוריאני התחיל להשתמש בפלטפורמות שידור ברשת בשביל להפעיל את הסוכנים שלהם במדינות זרות.