אסור לנו לפספס את זה:

השותפות הנדירה שתביא לנו עתיד טוב יותר

איך בימים מטורפים שכאלו, איך בימים בלתי בהירים שכאלו, אנחנו יכולים לאטום את אוזננו, להקשיח את ליבינו, איך אנו בעצימת עיניים של רגע עלולים להפסיד את הרכבת, להחמיץ את הרגע הנדיר וההיסטורי הזה שמרן שר התורה שליט''א זורק לעברנו חבל הצלה, הכיצד נפספס את ההזדמנות הזו, שלא תחזור על עצמה, הכיצד? (חרדים)

(צילום: יעקב כהן פלאש 90)

כבר מספר ימים שהטלפונים במוקדי 'קופת העיר' לא יודעים מנוח, עשרות ואלפים מצלצלים ללא הרף, רוצים לתרום, מבקשים להיות חלק מקרן 'העוללים', וכי קלה היא בעיניך להיות שותף בתורתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א?, ברור שלא. ואכן המונים כבר הצטרפו.

כנסו לכאן וזכו לשותפות עם מרן>>

נדמה משהו כי רשכבה''ג מרן שר התורה שליט''א מכריח אותנו, כביכול, להתגייס למען קרן 'עוללים', כי בנפשו הדבר. נכון שאין לנו מושג מדוע זה כל כך חשוב לו, אם זה משום הימים הקשים, ימי עקבתא דמשיחא, שעומדים לבא ולהתרגש עלינו - חלילה וחס, וכך שר התורה ברוח קודשו מקדים לנו רפואה למכה.

שמא, מטרתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א שנצטרף לקרן 'עוללים' היא משום שצדקה זו תהווה עבורינו כחומה בצורה בפני הדלות והעניות שהולכת ליפול, חלילה וחס על העולם כולו. כך או כך, ברור, במאת האחוזים שמרן שר התורה לא לחינם מציע שותפות היסטורית שכזו, דבר שלא היה מאז ומעולם - להיות שותפים בתורתו של ענק התורה.

כנסו לכאן וזכו לשותפות עם מרן>>

בואו ונחשוב, רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א שאין לו רגע פנוי בסדר יומו העמוס, פינה את הכל מהרגע שזעקת 'העוללים' הגיע לשולחנו, אותם ילדים שהולכים לצאת מתקופת נגיף הקורונה עם צלקות נפשיות, רוחניות וגשמיות כאחד, והוא בליבו הרחום, לא שקט ולא נח עד שהעניינים יסתדרו, והוא מוכן לעשות הכל בשביל כך, גם לחתום שותפות בתורתו שלו עם אחרים - תקדים שאין לו אח וריע.

אז איך, איך בימים מסוכנים שכאלו, איך בימים בלתי בהירים שכאלו, אנחנו יכולים לאטום את אוזננו, להקשיח את ליבינו, איך אנו בעצימת עיניים של רגע עלולים להפסיד את הרכבת, להחמיץ את הרגע הנדיר וההיסטורי הזה שמרן שר התורה שליט''א זורק לעברנו חבל הצלה, הכיצד נפספס את ההזדמנות שלא תחזור על עצמה, הכיצד?.

אסור לנו להיות טיפשים, הרי כבר ראינו כיצד קרן 'והסירותי' קרם עור וגידים, ראינו כיצד כל אותם אלו שתרמו לא ניזוקו בצורה משמעותית מנגיף הקורונה, ראינו כיצד שר התורה צפה הרבה לפני כולם את התקופה הקשה הזו, ומי שחכם היה הצטרף וניצל. וכעת יש לנו שוב הזדמנות.

ההזדמנות הזו, היא ההזדמנות של כולנו, הזדמנות שלא תחזור על עצמה, הזדמנות נדירה ביותר, הצעד שלנו כמעט ולא יורגש כי עם התרומה תגיע הרווחה הכלכלית. הצטרפו עוד כעת להבטחה הכבירה, לשותפות הנדירה. למענכם, למען עתיד טוב יותר.

כנסו לכאן וזכו לשותפות עם מרן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר