פעוט כבן 3 נפגע היום (ראשון) באורח קשה לאחר שטבע בבריכה פרטית בפרדס חנה. הוא פונה לבית החולים הלל יפה כשהוא סובל ממצוקה נשימתית.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

ממד"א נמסר כי הדיווח הראשוני התקבל בשעה 15:05. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לפעוט טיפול ראשוני מציל חיים ופינו אותו לבית החולים הלל יפה כשמצבו מוגדר קשה, והוא מורדם ומונשם. מהמשטרה נמסר כי נפתחה בדיקה לבירור נסיבות האירוע וכי כוחות משטרה נמצאים במקום.

"כשהגענו למקום הובילו אותנו לחצר הבית בסמוך לבריכה ראינו שמעניקים טיפול רפואי ראשוני בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א", שיחזר משה לוי חובש רפואת חירום במד"א. "הפעוט היה בהכרה מעורפלת וביצענו בדיקות רפואיות, הוא סבל ממצוקה נשימתית, הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מאז שנת 2015 טבעו למוות 112 ילדים. עד כה, בשנת 2020 טבעו למוות 8 ילדים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "במיוחד בימים אלו, כשכולם חרדים מהקורונה, חשוב לזכור שמגפת תאונות הילדים מסוכנת הרבה יותר לילדים. אנו קוראים להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - באחריותנו למנוע את האסון הבא. טביעה היא גורם התמותה השני בשכיחותו מהיפגעות ילדים - היא מתרחשת במהירות ובדממה, ברגע שאנחנו לא שמים לב".