עונה למפגינים

אריה דרעי: אל תטיפו לי על חשיבות הקיבוץ באומן

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, עונה לחסידי ברסלב שהפגינו תחת ביתו בצל המאבק על על הטיסות לאומן בראש השנה: "אף אחד לא צריך להסביר לי את חשיבות הקיבוץ באומן" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"כמי שהשתתף בקיבוץ מעל עשור, אף אחד לא צריך להסביר לי את חשיבות הקיבוץ באומן", במילים אלו פתח יו"ר ש"ס, השר אריה דערי, את הודעתו לחסידי ברסלב, וזה על רקע הפקנץ קומץ החסידים מתחת לביתו בירושלים.

לדברי דרעי: "אני עסוק יום וליל כדי למצוא פתרון שיאפשר את הקיבוץ השנה באומן. אולם צריך להבין כי אנחנו בשעת מגיפה וכל בתי כנסת בכל העולם מתפללים בקבוצות קטנות, אין אירועים גדולים".

דרעי הדגיש לחסידי ברסלב כי למרות המאמצים להביא למתווה מוסכם: "גם הקיבוץ המפואר באומן השנה לא יוכל להתקיים במתכונתו ויצטרך להיות במתכונת מצומצמת".

מוקדם יותר היום, הגר"א ארוש כתב בהודעה לתלמידיו: "לעת עתה בשום אופן לא להפגין נגד השר דרעי ולא לעשות פעולות מזיקות. כל מי שפועל כך פועל נגד רבינו ורק מזיק למאמצים הגדולים של כולנו. בעז״ה מקווים ומצפים שנראה בשורות טובות בימים הקרובים".

כזכור, ביום חמישי, הפגינו כמה עשרות חסידי ברסלב מתחת לביתו של השר דרעי: "אריה דרעי, תפתח את השערים של אומן! אתה מתעסק פה עם האנשים הלא נכונים!", נשמעו הזעקות ממערכות הכריזה על הרכבים המעוטרים בשלטים הנ נח המוכרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר