אונס במועדון? אילוסטרציה (צילום: AP)
רצח במסיבת ריקודים. אילוסטרציה | צילום: AP

במקום שקית הפתעה - דקירה בחזה: נער בן 16 מבריטניה נרצח הלילה מחוץ למסיבת יום הולדת של אחד מחבריו. כוחות הסקוטלנד יארד, המשטרה הבריטית, שהגיעו למקום מצאו או גופתו מוטלת על האדמה עם פצעי דקירה עמוקים. נער בן 15 נעצר בסמוך לזירה בחשד למעורבות באירוע.

המשטרה הבריטית פתחה בחקירת המקרה כדי לברר את נסיבות האירוע. מהמשטרה נמסר כי השוטרים שהגיעו למקום הוזעקו לאחר שתושבים באזור דיווחו על רעש מטריד, ככל הנראה על רקע צרחות ומוזיקה חזקה.

גופתו של הנער נמצאה בסמוך למועדון בדרום לונדון. "כשהגענו למקום מצאנו את הגופה של הנער כשהיא מושלכת ברחוב צר סמוך למועדון עם פצעי חזה קשים", סיפר מפקד המשטרה המקומית. במשטרה אמרו בנוסף כי הם לא שוללים עדיין כי הצעיר לא שהה במועדון עצמו במהלך הערב, וייתכן שנדקר כאשר ניסה להיכנס אליו.

מייד לאחר שנקבע מותו של הנער, נעצר קטין נוסף, בן 15, כשברשותו נתפס כלי נשק חד. במשטרה חושדים כעת כי הוא היה מעורב בביצוע הרצח והוא שוהה כעת במעצר. הנער נעצר לאחר שהיה מעורב בקטטה נוספת שפרצה בסמוך למקום.

"קבוצה של שישה עד שמונה אנשים ניסתה להתפרץ לאירוע בו נערכה מסיבת יום הולדת. בשלב מסוים נדקר הנער, ככל הנראה כשניסה להיכנס למועדון, אך הנסיבות המדויקות עדיין מצויות בחקירה", נמסר בהודעת המשטרה.