שתף קטע נבחר

סיני: "ההפסד לעכו מאחורינו, מאמין בכם"

אחד מבעלי הפועל פ"ת הגיע לאסיפת הקבוצה כדי להרגיע את השחקנים: "לא תקבלו משכורות עד לשבוע הבא, אבל אם יש למישהו בעיה שיפנה אליי". ארבעה מחמשת הזרים איחרו לאימון

"אני מאמין בכם ובסגל הזה, בטוח שתשאירו את הקבוצה בליגה", כך אמר היום (א') אחד מבעלי הפועל פתח תקווה, תומר סיני, לשחקנים באסיפת הקבוצה. 

 

"מה שהיה אתמול מאחורינו ואנחנו צריכים להיות חזקים ומאוחדים", המשיך סיני. "לא תקבלו משכורות עד לשבוע הבא, אבל אם יש למישהו בעיה אישית אני מזמין אותו לבוא אליי", התייחס הבעלים לעיכוב בשכר השחקנים.


אלי מחפוד, "במצב שלנו, חייבים להבקיע מכל מצב" (אורן אהרוני)

 

אחרי הדברים של סיני, הבהיר המאמן אלי מחפוד לשחקניו שכעת הם צריכים להרים את הראש ולא להיכנס למרה שחורה: "אתם מקבלים פה צ'אנסים וצריכים לנצל אותם. במצב שאנחנו נמצאים בו עכשיו, אתם חייבים להבקיע מכל מצב".

 

במועדון מתחו ביקורת על תצוגת השחקנים מול עכו ואמרו שלא לייחוס: "אולי ההחלטה לעכב את המשכורות תעורר את השחקנים. אנשים לא מבינים את המצב שהקבוצה נמצאת בו ומראים חוסר איכפתיות. אתמול לא שיחקו כדורגל, זה לא דמה לכלום. אנחנו צריכים לנצח את אחי נצרת בכל מחיר וזה לא הולך להיות קל".


סיני עם מחפוד. משכורות אין, אמונה יש (אורן אהרוני)

 

"אנחנו לא תלויים בעצמנו עכשיו", הודו שחקנים במלאבס, "אנחנו פשוט לא מסוגלים לכבוש ולא סתם אנחנו קבוצת ההתקפה הכי חלשה בליגה. שחקנים לא רצו, לא זזו, אלא עמדו והסתכלו. מזל שיוסי שקל לקח כמה כדורים כי יכולנו לחטוף עוד כמה גולים".

 

בסיום המשחק נכנס הקפטן גל כהן בזעם לחדר ההלבשה ואמר לחבריו: "עכו עשתה לנו בית ספר והגיע לה לנצח כי השחקנים שלה הגיעו לפנינו לכל כדור". שחקנים בפ"ת הצדיקו את דברי הקפטן וטענו שהוא לא קיבל עזרה במהלך המשחק ובעיקר בשער השני שספגה קבוצתו, כאשר הכוונה היתה למגן עמנואל מטיאס ולבלם השני דניאל אדו.

 

ארבעה מתוך חמשת הזרים של הקבוצה - מטיאס, אדו, אוסמן באשירו ואיברהים בסיט - איחרו לאימון בשעה וטענו שלא ידעו שהאימון מתקיים בבוקר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גל כהן מול עכו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים