שתף קטע נבחר

שחקני הפועל חיפה: "אנחנו פשוט לוזרים"

בקבוצה מהכרמל לקחו קשה את ה-2:2 בתוספת הזמן מול אחי נצרת. הבעלים יואב כץ: "מקווה שנישאר בליגת העל"

לא יוצאים מההלם. קשה לתאר עד כמה היתה גדולה האכזבה בהפועל חיפה בסיום ה-2:2 בשבת מול מכבי אחי נצרת, שהסתיים בחלוקת נקודות אחרי דרמה ענקית. כזכור, האדומים עלו ליתרון 1:2 בתוספת הזמן משער של ירו בלו והמאמן שלומי דורה פרץ לחגוג במרכש המגרש. אלא שבמהלך הבא האורחת השוותה משער של השוער ז'וסלן מאייבי.

 

"אנחנו פשוט לוזרים, אין מילה אחרת לתאר את מה שהיה", אמרו היום (א') שחקנים בקבוצה, "לכבוש שער יתרון בתוך תוספת הזמן ולרדת עם תיקו זו לוזריות לשמה". בסיום המשחק הרבו השחקנים לצעוק אחד על השני, תוך חילופי האשמות בחדר ההלבשה, אך השוער אוהד כהן, שהיה גם הוא חלש, ניסה להרגיע את הרוחות.


מעודדים קבוצה של לוזרים? אוהדי הפועל חיפה (צילום: חגי אהרון)

 

הבעלים יואב כץ, שנראה מרוגז בסיום, אמר: "בתוך חמש שניות המשחק התהפך וחבל. אם היינו מנצחים, היינו יכולים להגיד ב-80% שהבטחנו את ההישארות, אבל יש עוד ארבעה מחזורים ואני מקווה שאכן נישאר בליגת העל".

 

החלוץ עדן בן בסט, שעלה לשחק כמחליף, העביר ביקורת על כך שלא עלה בהרכב ואמר: "הבקעתי חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, ולא הבנתי למה לא שיחקתי. הרבה אנשים שאלו אותי למה אני לא משחק. אני עובד קשה מאוד באימונים ולא נכנס לספקולציות כאלה או אחרות. אוכיח על מגרש, כל עוד נותנים לי לשחק, שהמקום שלי ב-11".

 

היום חזרו השחקנים להתאמן. המאמן שלומי דורה בחר שלא להרחיב את הדיבור על המשחק ואמר: "מצפה לנו משחק מאוד חשוב בשבוע הבא מול הפועל רמת גן בחוץ וחייבים להגיע אליו מוכנים".

 

היום הגיש תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, כתב אישום כנגד הקבוצה על התפרצות אחד מאוהדיה לשדה המשחק. האירוע התרחש לאחר השני של חיפה,

אז עלתה ליתרון 1:2. אותו אוהד נתפס במהרה על ידי המשטרה והוצא מתחומי המגרש.

 

למרות שטרם הבטיחו סופית את ההישארות בליגת העל, בהפועל חיפה כבר חושבים על העונה הבאה. היום הוגשו הצעות להארכת חוזה לשלושה משחקני הבית של הקבוצה - רן אבוקרט, עודד אלקיים והישאם כיוואן - לתקופה של שלוש שנים. השלושה יסיימו בתום העונה את חוזיהם והמטרה של הקבוצה היא להשאיר את מרבית הסגל לקראת העונה הבאה. לאבוקרט אגב, הצעות נוספות מקבוצות בליגת העל.

 

בסוגיית המאמן טרם נפלה החלטה. כץ הנמצא בישראל החליט לדחות את סוגיית המאמן רק לאחר שהקבוצה תבטיח את הישארותה בלגה הבכירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפועל יחפה מול אחי נצרת
צילום: חגי אהרון
מומלצים