שלוש נשים נפצעו אמש (שלישי) כשהרצפה קרסה בבניין שעבר שיפוץ במסגרת תמ"א בראשון לציון. אחת הפצועות, קריס בן סימון, שוחחה עם N12 וסיפרה על האירוע הקשה ועל החששות שמלווים אותה: "כל צעד שלי אני מפחדת, לא מבינה איך אני חיה".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

כשנשאלה איך היא מרגישה, ענתה בן סימון: "טראומתית אבל נשרוד, אני מפחדת ללכת על הרצפה פה בבניין, כל צעד שלי אני מפחדת שלא יתמוטט עלי כל הבניין. אני עדיין לא מצליחה להבין, לא מצליחה להבין איך אני חיה בכלל. בעיקר אני סובלת מטראומה נפשית. החבלות, זה יעבור".

"אני אגיד לך מה קרה", שחזרה בן סימון. "אני גרה קומה ראשונה והשכנה שלי גרה בקרקע, היא אישה בת 74 מבוגרת והבת שלה באה לראות אותה. היא נכנסה לחדר, שנמצא בדיוק מתחתי, להביא לה בגד מהארון. פתאום חצי חדר קרס כלפי מטה והבת התגלשה עם החול, לא נפצעה תודה לאל, לא שום דבר".

רצפה שקרסה בבניין בשיפוצים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
פינוי הפצועות מהבניין שקרס | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"אבל אמא שלה נלחצה, התחילה לצעוק לי קריסי קריסי", המשיכה בן סימון. "ירדתי למטה, הוצאתי אותה מהבית, אמרתי להן - 'כולן החוצה, קודם כול'. תפסתי את המשקוף של הדלת ביד אחת, ביד השנייה תפסתי מגב ואמרתי לה: 'כדי שאני לא אפול אלייך, תתפסי בקצה של המגב ואני אפעיל כוח פיזי להרים אותך כלפי מעלה'".

"היא עוד לא הספיקה לגעת במגב - כל הרצפה מתחתיי קרסה וכל הארון עלי, נקברתי בתוך החול עם הארון עלי. מאותו רגע זהו לא ידעתי איפה אני, מי אני, מה אני, מה בגוף נפצע ומה לא. כל הגוף קרס. כל הרצפה קרסה, רק שמעתי את הצעקות: 'הזמנו מכבי אש, הזמנו אמבולנס'. והם באמת הגיעו יחסית מאוד מהר".

גם לשאלה מי אחראי יש לבן סימון תשובה: "המהנדסים של הקבלן, לדעתי המהנדסים של הקבלן. ראש העיר היה פה אתמול בערב לפי הבנתי, והביא את המהנדסים של העירייה שיבדקו את העבודה של המהנדסים של הקבלן. מישהו חייב לקחת אחריות פה".