פ.ס.ז' קרובה לתואר, במארסיי מאבדים עשתונות

האולטראס של מארסיי מטיל אימה על אוהדי הקבוצה מעיר הבירה לקראת גמר הצ'מפיונס מול באיירן (ראשון, 22:00)

צילום: אי.אף.פי // אוהדי פ.ס.ז'. חשש ממהומות

פ.ס.ז' תעלה מחר (ראשון, 22:00) למשחק הכי חשוב בהיסטוריה שלה למפגש מול באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות. בזמן שהקבוצה מעיר הבירה ואוהדיה מתרגשים מההגעה למעמד אליו שאפו להגיע במשך השנים האחרונות, אוהדי היריבה המושבעת, מארסיי מאבדים את העשתונות בעיר הדרומית ומטילים אימה על האוהדים הפריזאים. 

לאחר הניצחון של פ.ס.ז' בחצי הגמר על לייפציג (0:3) ביום שלישי ה'לאקיפ' דיווח כי האולטראס של מארסיי הסתובב ברובע העיר העתיקה ואיים על אוהדי פריז כאשר אחד מראשי הארגון אף נעצר. במשטרת מארסיי רצו למנוע חיכוך והודיעו כי יש איסור על אוהדי אלופת צרפת ללבוש חולצות של הקבוצה שלהם וכעת ע"פ דיווחים האיסור בוטל. 

מארסיי נכון לעכשיו הוא המועדון היחיד בצרפת שזכה בליגת האלופות לאחר הזכייה ב-1993 וכעת יש לתומאס טוכל ושחקניו אפשרות לעשות היסטוריה. בעיר הבירה גם אין שקט כאשר המשטרה הכריזה כי שדרת השאנז אליזה תיפתח רק להולכי רגל במהלך המשחק ויהיה חובה על האוהדים שיצאו לרחובות לעטות מסיכה. המשטרה המקומית ביצעה 36 מעצרים לאחר שאלפים נהרו לרחובות כדי לחגוג את ההעפלה לגמר. 

אוהדי מארסיי. לכולם ברור בעד מי הם בגמר הצ'מפיונס // צילום: טוויטר 

שר הפנים הצרפתי, ג'רלד דרמנין אמר כי המשטרה תיערך סביב השאנז אליזה ואצטדיון הפארק דה פראנס מחר בערב כדי לשמור על הסדר. "אני קורא לכולם להתנהג באחריות כי להבטיח שהאירוע יהיה משמח ולא מקור בעיות עבור תושבי פריז", אמר דרמנין, שהוסיף כי מי שלא ישים מסיכה יקבל קנס ו-17 תחנות מטרו ייסגרו החל משעות אחה"צ המוקדמות. תומאס טוכל וטיאגו סילבה, קפטן הקבוצה ביקשו מהאוהדים גם הם לשמור על הסדר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר