תיעוד ססגוני

בקריאת שמע וברכת כהנים: תומכי נתניהו הפגינו מול מעון ראש הממשלה בבלפור

בקריאת שמע, ברכת כהנים והרבה שירים וריקודים, הביעו הערב תומכיו המושבעים של נתניהו את אהבתם אליו, במקום בו מפגינים מזה שבועות ארוכים 'הדגלים השחורים'. צפו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הערב (חמישי) התחלף הרכב המפגינים מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, כאשר הפעם היו אלו אוהדיו של נתניהו שבאו להביע את תמיכתם בו על רקע משפטו.

כ-300 בני אדם התייצבו ברחוב בן מימון בעיר, אחזו בשלטי 'משפט דרייפוס', צפו בסרטונים של ראש הממשלה, השרים אוחנה ואמסלם ויו"ר הקואליציה זוהר, קראו שמע ישראל וערכו 'ברכת כהנים' לזכותו.

ח"כ מאי גולן היתה היחידה מח"כי הליכוד שהגיעה להפגנה, ואף נאמה. "אני רוצה שתמחאו כפיים סוערות לעצמכם. אנחנו בזמנים קשים, מנסים להוריד ראש ממשלה ואנחנו לא ניתן לזה לקרות".

"האנשים שמפגינים בצד השני, לא מפגינים על מצוקה כלכלית או קורונה. זה כדי להסית, לפלג ולהפיל את ראש הממשלה. אני מבטיחה, שכל עוד אני חברת כנסת אמשיך לפעול שמיעוט דיקטטורי לא יתווה את הדרך. עם ישראל חי, לא יפילו ראש ממשלה. לא רוצים ללכת לבחירות, אבל אם נצטרך, נלך וננצח", סיימה גולן.

יצוין, כי מתנגדי נתניהו מחו במרחק מאה מטר מתומכיו, ושניים מהם שהרעישו לאחר השעה 21:30 נעצרו בידי המשטרה. כזכור, מוקדם יותר היום התבצע פינוי סוער של מאהל מחאת המתנגדים בידי המשטרה, זאת כדי לפנות מקום לתומכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר