7 כוכבים: כך נראה מבפנים המלון המפואר בדובאי

חלומו של כל תייר: הסעות ברולס רויס או במסוק • חדרים במאה אלף שקל ללילה • זהב בכל פינה ומסעדות של שפים מובילים

צילום: gettyimages // המלון היחיד בעולם בדירוג של 7 כוכבים

הסכם השלום עם איחוד האמירויות בפתח ואחד הנושאים המרכזיים שמדוברים בימים האחרונים היא האפשרות שישראלים יוכלו לטייל בדובאי, בה ישנם לא מעט בתי מלון מפנקים, ברמה הגבוהה ביותר בעולם. מעל כל בתי המלון הללו, ניצב בורג' אל עראב, המלון היחיד בעולם בדרגת 7 כוכבים. מדובר במלון המפנק ביותר בעולם, שמציע את השירותים היוקרתיים ביותר שניתן לדמיין, אך גם המחיר בהתאם – הצצה למלון הכי מדובר בעולם.

אם אתם חושבים להגיע למלון ולקבל חדר בגודל של 20 מטרים רבועים כמו בתי המלון שבהם אתם רגילים לבקר, תחשבו שוב – החדר הקטן ביותר במלון הוא בגודל של 169 מטרים רבועים, בערך בגודל של דירת חמישה חדרים. החדר הגדול ביותר במלון הוא בגודל של 780 מטרים רבועים, עליו תשלמו יותר ממאה אלף שקלים ללילה. מחיר עבור חדר סטנדרטי, אם אפשר לקרוא לזה ככה, יעלה לכם החל מ-6,000 שקלים ללילה, אך זה תלוי בעונה ובביקוש, חדרים פשוטים בשיא העונה יכולים להגיע גם ל-20 אלף שקלים ללילה. כל החדרים במלון הם דו מפלסיים.

הבריכה המקורה של בורג' אל עראב // צילום: gettyimages
הבריכה המקורה של בורג' אל עראב // צילום: gettyimages

המלון ממוקם על אי מלאכותי, במרחק של כמעט 300 מטרים מקו החוף, האי נבנה במיוחד לצורך הקמת המלון. במלון ישנן כמה מסעדות, רובן של שפים מעוטרים בכוכבי מישלן. אחת מהמסעדות שנקראת "הצדפה" מוקפת באקווריום ענק, הגישה אליה היא דרך צוללת וזכוכית האקוואריום היא בעובי של 18 ס"מ. מסעדת Tthe Ultimate נמצאת בגובה של 200 מטרים ומציעה נוף פנורמי מרהיב על כל דובאי. החדרים, המעליות, הלובי וכמעט כל שטחי המלון מעוטרים בזהב אמיתי ונברשות קריסטל.

202 חדרי המלון מפוזרים ב-56 קומות. במלון ישנן 18 מעליות והוא מתנשא לגובה של 321 מטרים, המלון הרביעי בגובהו בעולם. המלון מציע שירותים מפנקים כמו שאטלים ברכבי רולס רויס או מסוקים וכמובן איך לא, למלון יש גם חוף פרטי והוא מציע לאורחיו ליהנות מספורט ימי. המלון נבנה בשנת 1999 ובנייתו החלה חמש שנים קודם לכן.

זהב זהב ועוד זהב // צילום: אתר המלון
זהב זהב ועוד זהב // צילום: אתר המלון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר