עצות זהב: כך תמנעו מהקרח להגיע לגלידה

גם אתם נתקלתם בקרח על הגלידה שגרם לכם להתבאס מהטעם? חברת בן אנד ג'ריס פרסמה שש עצות קלות לביצוע שמונעות מהקרח להצטבר בראש הגביע בגודל ליטר שלהם

צילום: לירון מולדובן // שמרו את הגלידה הפוכה

אוהבים גלידות בן אנד ג'ריס? השאלה לתשובה זו היא ככל הנראה ברורה לחלוטין וחיובית. אלא שבפעמים רבות, כשאנו מחזירים חצי מגביע הליטר של החברה אל המקפיא כדי לאכול ממנה בהמשך, אנו מגלים הצטברות של גלידי קרח קפואים מעל הגלידה, דבר שלא פעם פוגע בחוויית האכילה.

הבעיה הזו, כך נראה, מציקה לרבים ברחבי העולם, וכעת החברה פרסמה שש עצות קלות לביצוע שמונעות מהקרח להצטבר בראש גביע בגודל ליטר של החברה.

אחסנו את הגלידה הפוך

הסיבה להצטברות הקרח נובעת מהלחות שמצויה בגלידה ושעולה בעת האכילה שלנו אל מרומי הגביע. לחות זו מצטברת והופכי לגלידי קרח לא נעימים. אחת הדרכים למנוע את ההצטברות הזו היא פשוט לאחסן את הגלידה הפוך, כשהמכסה כלפי מטה. זו כמובן עצה כשיש לכם מכסה טוב והגלידה לא נוזלית מידי.

עטפו את הגלידה בשקית

כיוון שמדובר בגלידות עם לחות שנובעת מהמרכבים השונים של הגלידה, הצמדה של שקית נצמדת אל הגלידה עצמה מתחת לפקק יכולה לעצור את הצטברות הלחות בחלק העליון וכך למנוע את הופעת הקרח.

אחסנו את הגלידה באחורי המקפיא

כל פתיחה או סגירה של הפריזר מכניסה אוויר לח וחם שמצטבר על האוכל וגם על הגלידה, לכן אחסון של הגביע בחלקו האחרון של המקרר יקטין את החשיפה של מיכל הליטר אל האוויר הזה  ויימנע את הצטברות הקרח.

דאגו שהפריזר יהיה קר

הטמפרטורה הכי טובה לאחסון הגלידה של חברת בן אנד ג'ריס על פי מדעני החברה היא נקודת הקפיאה של 17.78 מעלות צלזיוס מתחת לאפס. במצב כזה, רמת הקפיאה של כל המרכיבים בגלידה היא מיידית ומהירה ואין לחות שנפלטת או תנועה של החומרים בגלידה תוך כדי הקפאה של המוצרים המרכיבים אותה.

חיתכו את המכל עד גובה הגלידה

כדי למנוע מקום להצטברות קרח, מציעים בחברה לחתוך את גביע הקרטון עד הגובה בו נמצאת הגלידה ואז לשים מכסה על החלק הזה, כך אין מקום רב ללחות להצטבר. באופן דומה הם מציעים לחתוך את חלקה העליון של הגלידה במקרה של הצטברות קרח שמציקה בעת הגשה שנייה וכך להגיע ישר אל התוכן הטעים.

גמרו בפעם אחת את גביע הליטר שלכם

העצה הזו מתאימה לאנשים אמיצים במיוחד שלא דואגים מכמות הסוכר, המערכת לצערה מאד מזדהה עם העצה אך לא יכולה לממש אותה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר