"הרגשתי מושפל": מאור בוזגלו פותח הכל

בריאיון אישי וחשוף מאי פעם, הכדורגלן מספר על היחסים הקשים שהובילו לפרידה מסוכנו הצמוד אבא יעקב, על המרמור שחש, הנקמנות ואכזריות המקצוע

צילום: כפיר זיו // "מקצוע אכזר וכפוי טובה". מאור בוזגלו

בראיון אישי מאי פעם, כשהוא שוב פצוע, לאחר מאבק קשה עם הנהלת הפועל תל אביב וביטול חוזהו במועדון, מבהיר הכדורגלן מאור בוזגלו כי בניגוד לחרושת השמועות ולפרשנויות, אין לו שום כוונה לפרוש מהמגרש. "אני לא אתן לאף אחד את התענוג הזה" הוא אומר. "אני בסך הכל בן 32, ובדרך להחלמה מלאה".

• השנה הקשה בחייו של סאבלימינל

בכתבה נרחבת שתתפרסם מחר (שישי) במוסף "שישבת", חושף בוזגלו מה הוביל להחלטתו להיפרד מסוכנו הצמוד, אביו, יעקב בוזגלו. "הוא ישב אצלי בבית והסברתי לו שאני חושב שעדיף להפריד כוחות, ושאני מבקש ממנו שיבין אותי. הוא שתק כמה דקות, אבל נראה שהרגיש שזה עומד להגיע. היה שחרור מסוים גם מבחינתו. כאילו עול גדול ירד מכתפיו. אבא שלי עשה לי המון טוב, אבל כל דבר טוב שעשה, היה מלווה גם בהתלהמויות בתקשורת והתנהלות רועשת. אני בישורת האחרונה של הקריירה שלי, וחייב קארמה טובה, אנרגיה חיובית ושקט".

בוזגלו מספר כיצד חווה על בשרו לאורך השנים, "שזה מקצוע אכזר וכפוי טובה. שחקנים צעירים מקבלים שכר זעום. הם נאבקים, הקבוצות נהנות. ואז הם מתעוררים לקראת גיל 30, בדקה ה-90, ומבינים שהם לא דאגו לעצמם ולא שמרו על הזכויות שלהם. הגיע הזמן להקים ארגון שחקנים חזק, שיעמוד על המשמר ויבטיח זכויות לשחקנים. יחד, מאוחדים, אנחנו כוח משמעותי".

"קלינגר רצה להתנקם באבא שלי דרכי". בוזגלו // צילום: כפיר זיו
"קלינגר רצה להתנקם באבא שלי דרכי". בוזגלו // צילום: כפיר זיו

את העונה, הוא מספר, "פתחתי בשני משחקים פנטסטיים, ואז הרגשתי שעוצרים אותי. אני לא יודע את הסיבה, יש הרבה פוליטיקה, הרבה שיקולים. היה לי סעיף בחוזה שאם אני מגיע למספר בישולים ושערים, אני צריך לקבל מענק נוסף, ואולי גם זה נכנס לשקלול אם להכניס אותי לשחק או לא.

"ייבשו אותי על הספסל, לא נתנו לי לשחק, ניסו למרמר אותי. מכניסים אותי לשחק בדקות האחרונות של המשחק. בדרבי רצו להכניס אותי בדקה ה-89, וגם במשחק מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. הרגשתי מושפל. בדיעבד גיליתי שהמאמן ניר קלינגר רצה להתנקם באבא שלי דרכי. אחרי אחד המשחקים, שנכנסתי ב-0:4, אבא שלי התראיין ואמר: 'שחקן ברמה של מאור לא מכניסים ב-.'0:4 אני לא עוקב אחרי ההתבטאויות שלו ואין לי שליטה על הפה שלו.

• "הישרדות": האם עידן ידיח את ירדן?

• רשימה: כל מה שטוב ב"הישרדות"

"באחת השיחות עם קלינגר, הוא אמר לי: 'נשבר לי מאבא שלך. נמאס לי שהוא מדבר עלי בתקשורת'. הוא אמר לי: 'תקשיב, אבא שלך חסום אצלי בווטסאפ. לא יכול יותר'. עניתי לו: 'זה בסדר גמור, גם אצלי הוא לפעמים חסום. אבל זה לא הוגן לפגוע בי בגללו. תעשה את ההפרדה בינינו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר