החל משפטו של הבדרן נאור ציון שמואשם בתקיפה ואיומים

המקרה אירע בשנת 2018 בקניון רמת אביב, אז לפי החשד תקף אדם בכך שהדף אותו לאחור תוך שאיים עליו: "למי אתה חושב שאתה מדבר"

נאור ציון

כשנתיים וחצי לאחר שהבדרן נאור ציון, תקף אדם בקניון רמת אביב, היום (שני) בשעות הצהריים תתקיים הקראת כתב האישום בבית משפט השלום בתל אביב, שם מואשם ציון בתקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים.

בדיון אמר הסניגור אבי עמירם, כי כרגע הוא מבקש שתירשם כפירה כללית של נאור ציון על עובדות כתב האישום והדיון נדחה ליום חמישי השבוע למענה מפורט לכתב האישום. עו"ד עמירם ציין כין: "לא הייתה שום סיבה להתגרות הזו, מעולם. לא היה שום שיח בין הנאשם לבין המתלונן, לכאורה. לא הייתה היכרות מוקדמת. הטענה של המתלונן בדבר 'היי נאור אני מזהה אותך' וזה כביכול היה הטריגר לאירוע – זה פשוט שקר וכזב אחד גדול. הנאשם מורגל בזה שהוא מתבקש להצטלם עם אנשים, גם בבית-המשפט זה קורה לו מחוץ לאולמות. אותו מתלונן, במהלך החקירה נתקע עם חוסר הסברים לטענות הנאשם, דבר שהשתקף בתוך העימות עצמו. אני סברתי שלאור הנתונים הללו, זה לא תיק שצריך להתנהל".

החל הדיון של נאור ציון לאחר שנאשם בתקיפה // צילום: שמואל בוכריס

התביעה לא קיבלה את בקשתו של עו"ד עמירם להמשך עיכוב ההליכים ואמרו בדיון: "אחד הפרמטרים של עיכוב הליכים זה לקיחת אחריות והבעת חרטה. אנחנו שומעים פה משהו אחר, ניסיון העברת האחריות למתלונן".

כזכור, בחודש מרץ 2018, נאור ציון שהה בשעות הערב בקניון רמת אביב ועל פי כתב האישום נגדו, בסמוך לדוכן "פרטנר" שבקניון חלף אדם על פניו של ציון ואמר לו "היי נאור אני מזהה אותך" והמשיך בהליכתו. בהמשך לאותן הנסיבות, חזר ציון בריצה לנקודת הימצאותו של המתלונן, 500 מטר מהמקום, סובב אותו באמצעות ידיו כך שעמד מולו ותקף אותו שלא כדין וללא הסכמתו בכך שהדף אותו לאחור תוך שאיים עליו: "למי אתה חושב שאתה מדבר אני אזיין אותך", ואז חבט בו בלסתו באמצעות אגרוף.

המתלונן ביקש להזעיק משטרה ואז החל שוב דין ודברים בין השניים, במהלכו התריע המתלונן בפני הנאשם כי צפוי לעבור ניתוח וביקש כי לא יפגע בו. בשלב זה, חבט הנאשם עם אגרופו בשנית בלסתו של המתלונן עד אשר בלמו והרחיקו אותו עוברים ושבים.

בכתב האישום מצויין כי: "כך במעשיו אלו, תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין וללא הסכמתו וגרם לו לחבלות של ממש בדמות המטומה תפיחות באזור לחיו השמאלית וכן איים עליו בפגיעה שלא כדין בגופו בכוונה להפחידו או להקניטו". כתב האישום עצמו הוגש בחודש פברואר בשנה שעברה ומאז מנסה הסניגור עו"ד אבי עמירם, לגנוז את כתב האישום אולם היום, כאמור, מתקיימת ההקראה וכעת אמור להתחיל משפטו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר