הפתעה בנטפליקס: שמלת כלה שחורה של גליה להב

כריסטין קווין, הכוכבת הבלתי מעורערת של סדרת הדוקו ריאליטי המצליחה בנטפליקס Selling Sunset, לבשה בחתונה שלה שמלת כלה גותית של לא אחרת מאשר המעצבת הישראלית גליה להב

מכורי נטפליקס יכירו את השם כריסטין קווין, הכוכבת הבלתי מעורערת של סדרת הדוקו ריאליטי המצליחה Selling Sunset (מסמנים את סאנסט), שעוקב אחר חייהן של שש מתווכות סקסיות ומסקרנות שעובדות בסוכנות נדל"ן מפונפנת ברחוב סאנסט בולוורד האייקוני בהוליווד.


View this post on Instagram

A post shared by ChristineQuinn (@thechristinequinn) on Aug 6, 2020 at 9:48pm PDT

מי שבולטת בסדרה במיוחד היא קווין, אושייה מיוחדת שלא ניתן להתעלם מנוכחותה, עם מראה ברבי מליבו קלאסית, עם נתונים פיזיים של דוגמנית, שיער ארוך בצבע בלונד פלטינה, סטייל נועז וצבעוני ומלא ביטחון עצמי.


View this post on Instagram

A post shared by @glbrides on Aug 9, 2020 at 6:36am PDT

מתווכת הנדל"ן לובשת רק בגדי מעצבים ומציגה בסדרה את מותגי האופנה היקרים ביותר, היא גם לא מפחדת לבלוט בשטח עם פרוות, נוצות, שמלות נוצצות, מחשופים עמוקים, צבעים נועזים וסילואטים סקסיים וצמודים במיוחד. מאז שעלתה הסדרה לאוויר בשנת 2019, קווין הפכה לכוכבת רשת והיום יש לה 701 אלף עוקבים באינסטגרם, כשהמספר הזה עולה מדי יום.

קווין התחתנה בחודש דצמבר האחרון בשנת 2019 עם המיליונר ההייטקיסט ריצ'רד בטקס בחתונה ייחודית בשווי מיליון דולרים בנושא חורף הפלאות בסימן גותי אפל.


View this post on Instagram

A post shared by Selling Sunset (@thesellingsunset) on Aug 8, 2020 at 2:57pm PDT

החתונה המדוברת מוצגת בעונה השלישית והחדשה של הסדרה שעלתה לאוויר ביום שישי האחרון. קווין בחרה ללבוש שתי שמלות כלה ייחודיות בעיצובה של מעצבת האופנה הישראלית גליה להב, והן לא היו שמלות כלה רגילות, מכיוון שהן היו בצבע שחור.

בפרק רואים סצנה ובה קווין מודדת שמלות בחנות הדגל של גליה להב בלוס אנג'לס, יחד עם הסטייליסטית הפרטית שלה וכוכבת נוספת מהסדרה וחברתה הטובה, הת'ר ריי יונג.

בסצנה המדוברת, קווין מודדת שלוש שמלות ייחודיות ומסבירה לסטייליסטית שהשמלות צריכות להיות בצבע שחור ושיש להם רק חודשיים לבצע את המשימה, המוכרת בחנות נראית מופתעת ומרוגשת וישר נרתמת למשימה. "אף פעם לא עשינו שמלות כלה שחורות, זה יהיה מדהים", אמרה המוכרת.


View this post on Instagram

A post shared by LVXURI EVENTS (@lvxuri_events) on Aug 8, 2020 at 10:03am PDT

לין רוזנברג, מנהלת השיווק של גליה להב אמרה ל"ישראל היום" כי, "בחודש אוקטובר האחרון קיבלנו שיחת טלפון ממארגנת החתונות ההוליוודית ליסה לאפרטי, שסיפרה לנו שיש לה כלה שמחפשת שמלה ייחודית והיא ידעה שהיא חייבת לבוא אלינו..."

"...היא סיפרה לנו שהיא משתתפת בסדרת ריאליטי בנטפליקס ושהחתונה היא בעוד שמונה שבועות. לאחר הפגישה הראשונה שלנו עם קווין הבנו בעצם שהיא רוצה שתי שמלות כלה. היא סיפרה לנו שיהיה קוד לבוש מוקפד כשכל האורחים יתבקשו להגיע בלבוש בצבע לבן והיא תהיה המלכה בשחור. היא רצתה להיראות כמו 'מליפסנט' מסרט הדיסני הפופולרי. התאהבנו ברעיון ובנושא החתונה שלה, וידענו שלמרות מגבלת הזמן אנחנו חייבים לעצב אותם עבורה", אומרת רוזנברג.

השמלה הראשונה של קווין הייתה שמלת כלה בגזרת קצפת קלאסית, שנקראת גם שמלת מיה בקולקציה של להב. מדובר בשמלה נשית עם מחוך ומחשוף נדיב שכולל תחרה צרפתית ובד רשת שקוף ועדין המשולב עם חצאית טול נפוחה וגדולה עליה שולבו מאות אבני סברובסקי נוצצים. להשלמת המראה, קווין הוסיפה שובל באורך שבעה מטרים של טול שחור שיצר מראה דרמטי, אפל ושיק במיוחד, אהבנו מאוד.


View this post on Instagram

A post shared by Galia Lahav (@galialahav) on Aug 7, 2020 at 8:46am PDT

למראה השני ולשלב הריקודים ברחבה, קווין החליפה לשמלת מקסי צמודה וסקסית בגזרת בת הים מבד משי שחור, עם מחוך נועז וסיומת נשפכת עם מאות נוצות יען עדינות שיצרו מראה מרחף, נשי ודרמטי.

רוזנברג הוסיפה, "שסיפרתי לצוות על הלקוחה והרצונות שלה, הן חשבו שהשתגעתי ושלא נצליח לבצע את זה בזמן, אבל אני ידעתי שזו ההזמנה הכי מגניבה שאי פעם קיבלנו, ושאנחנו חייבים לעשות את זה. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ובעיני קווין היא הכוכבת ההוליוודית הכי מדהימה שהעולם אי פעם ראה. היא הקרינה זוהר ודרמטיות מדויקת עם בחירת השמלות שלה לחתונה הגותית והאפלה שלה, וזה היה שלמות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר