ניקול ראידמן: כסף לא קונה איכות, או טקט

המעושרת ניקול ראידמן שחררה קליפ גרנדיוזי נוסף ופלטה אמרת הבל חדשה ובשני המקרים הוכיחה שעדיף לה ולכולנו שתשתוק • ביקורת סינגל, דעה וכעס

צילום: אלכס ליפקין // מתוך "New Romance"

כש"מלכת השושנים" של עדן בן זקן התפוצץ בכל תחנות הרדיו, היתה לי הרגשה שמשהו שם לא מכוון. שנים מאוחר יותר, אחרי עוד המון להיטים דלוחים, יצא לי להיות בהופעה שלה, והאסימון, שנתקע על החריץ מאז הצלחתה בריאליטי ועד קטיפת תואר "זמרת השנה" שוב ושוב, נפל - כל מה שיש לה זה צוות שיודע לכתוב לה להיטים, פרסונה של סלב וניהול מופתי.

מתי התופעה הזאת תחלוף, שאלתי את עצמי? כשתבוא אחת "מוצלחת" ממנה. בינתיים זה לא קרה.

בזמן שבן זקן המשיכה לצבור תארים, ניקול ראידמן ניסתה להשתלט על משבצת התופעה המוזיקלית החדשה שכולם מדברים עליה. עם הרים של כסף, שמות מפורסמים - מאקי אבני, דרך זמרים יוונים ועד מושא אהבתה בקליפ האחרון רון שחר, הפקות ענק לכל קליפ וקליפ, ובתקופת טרום הקורונה - גם השקות שמגמדות את כל יחסי הציבור בישראל, היתה בטוחה המעושרת שהיא הולכת להיות עדן בן זקן הבאה, או לכל הפחות - לקנות את התואר. אבל יש הבדל בין בן זקן לראידמן, שהוציאה סינגל לקראת ט"ו באב, "New Romance".

• לא נעים לראות גן סגור: ניקול ראידמן מטפסת

לבן זקן היה את "מלכת השושנים". לראידמן לא היה להיט כזה, אף שלא מוגזם יהיה להניח שבארבעה או בחמישה קליפים שהכינה (אני משתדל שלא לעקוב) הושקע יותר כסף מאשר בכל הקריירה של בן זקן.

ההבדל בין בן זקן לראידמן הוא ההנחה שבכסף אפשר לקנות תהילה. בזמן שבן זקן ניצלה את מעמדה כדי לקטוף קמפיינים ודואטים עם אנשים מוכשרים, ועשתה עוד כסף על בסיס הצלחתה המוכחת, ראידמן המשיכה לשפוך כסף על עוד הפקה גרנדיוזית. יבואו ויגידו - זכותה לעשות בכסף שלה מה שהיא רוצה, ואין עם זה ויכוח. הבעיה מתחילה כאשר בזמן שהיא מקדמת את המוזיקה שלה, היא גם מדברת.

"הישרדות": פרקים 44-45 על המצ'טה

• ניקול ראידמן ממשיכה בכל הכוח ובהשקעה עצומה

השקעה עצומה, איכות נמוכה. ניקול ראידמן // צילום: אלכס ליפקין
השקעה עצומה, איכות נמוכה. ניקול ראידמן // צילום: אלכס ליפקין

"מי שרעב לאוכל לא יוצא להפגין כי אין לו כסף לבייביסיטר", הבריקה באפס טקט. האם על אותו משקל, מי שרעבה לפרסום לא הולכת להיות זמרת כי אין לה קול או כישרון?

• להיטי קיץ 2020: מנותקים, נמאסתם

• השחקנית שרצתה לעזוב את "חברים"

כסף זה לא מספיק כדי לבחור מקצוע, אנחנו לא ילדים בארגז חול שבו אפשר לדמיין מה שרוצים. בהתחלה התייחסו לקריירה המוזיקלית שלה כאל שעשוע. אך עם ההערה המנותקת שלה, עדיף לה למעושרת שתשתוק, גם כדי לשמור על שני המעריצים הבודדים שיש לה (שאולי ברוב חוצפתם רעבים ללחם).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר