מיזם מפתיע: דרייב אין באגם

אחרי הצלחת פרויקט הקרנת הסרטים בדרייב אין המיתולוגי, מגיע אירוע חדש ומעניין: "סינמה על המים" בפארק גני יהושע

הדמייה של המסך על גבי האגם

אם אי אפשר לראות סרטים בקולנוע - עכשיו אפשרי לראות אותם על האגם. עיריית תל אביב-יפו משיקה מיזם חדש, שנקרא "סינמה על מים - דרייב אין באגם", שכולל צפייה בסרטים מתוך סירות על פני האגם בפארק גני יהושע. 

הדרייב אין החדש נפתח במקומו המיתולוגי // צילום: משה בן שמחון

אחרי שמיזם הקרנת הסרטים בדרייב אין המיתולוגי הצליח, הגיע מיזם אחר, כאמור, באמצעות המחלקה למופעים ובשיתוף סינמטק תל אביב וחברת גני יהושע, שקיבל את אישור משרד הבריאות לקיום הקרנות הסרטים ועומד בכללי התו הסגול.

האירוע יתקיים בשבוע האחרון של אוגוסט, כאשר 70 סירות ימוקמו באגם מול המסך הגדול שיוצב שם, במרחק של שני מטרים בין סירה לסירה, וכך יוכלו הצופים להתבונן בסרטים בבטחה.

הדמייה של המסך על גבי האגם
הדמייה של המסך על גבי האגם

"תל אביב-יפו היא עיר ללא הפסקה אבל משבר הקורונה הפסיק באופן מובן חלק גדול מפעילות התרבות והפנאי בעיר", מסר ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, "עם זאת, אנו מחפשים כל העת דרכים יצירתיות להנגיש לתושבים פעילות תרבות: סבסוד הופעות אינטימיות במסעדות ובבתי קפה באוויר הפתוח; מימון הופעות של אמני-רחוב ברחובות וכיכרות מרכזיים; מאות פעילויות במרחב הציבורי למשפחות עם ילדים ובני הגיל השלישי במהלך חודש אוגוסט; ועוד. זאת, לצד פעילות סיוע לאמנים וגופי תרבות שנקלעו למצוקה בעקבות המשבר.

• להיטי קיץ 2020: מנותקים, נמאסתם

• השחקנית שרצתה לעזוב את "חברים"

"צפייה בסרטים באמצעות סירות באגם בפארק גני יהושע היא עוד דרך יצירתית לבלות את ימי אוגוסט החמים בתל אביב-יפו, כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

פרטים אודות האירוע יפורסמו במהלך השבהוע הקרוב. האירוע ברכישת כרטיסים מראש, לתושבי תל אביב-יפו בהצגת כרטיס דיגיתל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר