המקומות היפים ביותר לחתונות - בחינם

העיריות ברחבי הארץ ממשיכות להציע למתחתנים את הפארקים והמקומות היפים ביותר ברחבי העיר • מהן החבילות המוצעות לזוגות?

בהמשך להנחיות האוסרות על אולמות וגני האירועים לערוך חתונות ללא יוצא מן הכלל, הרשויות המקומיות ממשיכות להציע לתושבי העיר לערוך חתונות בחינם

מדובר במחווה מבורכת לתושבים שחיכו ליום המאושר אך לא יכולים לקיים את האירוע כמתוכנן. עם זאת, היוזמה של הרשויות גרמה לכעס רב בקרב בעלי אולמות וגני האירועים שמאבדים את הזוגות שהיו אמורים להתחתן אצלם.  

לכתבה הראשונה בסדרה: עיריות נוספות שמציעות חתונות בחינם

לדברי נועם לוי, יו"ר התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים, "משרד הבריאות יחד עם יתר גופי הממשלה שמובילים את המאבק תורמים במו ידיהם להתפרצות המגיפה. הם מיהרו לסגור את אולמות האירועים קודם כל ומה שקורה בפועל גרוע הרבה יותר, מתקיימים אירועים פרטיים המהווים מדגרת קורונה. אירועים נערכים עם עשרות אנשים במקומות פיראטיים ללא כל פיקוח והשגחה. לעומת זאת, באולמות המורשים אנו יודעים לעבוד תחת פיקוח ולפי הנחיות משרד הבריאות מבלי לסכן חיי אדם".

סקרנו את כל החתונות המוצעות לזוגות שרוצים להתחתן במקומות קסומים ועוצרי נשימה ברחבי הארץ. יש לציין כי כל הרשויות המקומיות הודיעו באופן חד משמעי כי החתונות יתקיימו בכפוף להנחיות משרד הבריאות ויוגבלו ל- 20 איש בלבד. בנוסף, מדובר בחתונות המיועדות לתושבי העיר עצמה. 



העיר: מודיעין

פארק ענבה // צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות
פארק ענבה // צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות

איפה: גג מרכז הצעירים "יודה" בעמק האלה, אמפי פארק ענבה, בית הכנסת החשמונאי העתיק ואמפי גבעת התיתורה. כל אחד עם נוף מקסים ורחבה גדולה ומרשימה.

איך: הרישום נעשה ב"יודה" מרכז הצעירים.

העיר: אילת

מתחתנים בחצר המועצה הדתית באילת // צילום: חיים דוד
מתחתנים בחצר המועצה הדתית באילת // צילום: חיים דוד

איפה: הקום, החופה, הרב, הדיג'יי, התאורה, השולחנות והכיסאות מוצעים בחינם. המקומות הינם: המצפור בשחמון,  אמפי הרודס, פארק המזרקה המוזיקלית וחצר המועצה הדתית המחודשת. ניתן לקיים אירועים עד ה-17.9.20

 

העיר: תל אביב- יפו

פארק בגין // צילום: כפיר זיו
פארק בגין // צילום: כפיר זיו

איפה: הזוגות יוכלו להתחתן במספר אתרים ייחודיים בעיר ללא עלות כדוגמת: הגן הטרופי, גן הסלעים, ספורטק צפון ואמפי וואהל בפארק גני יהושע, פארק מנחם בגין, גני הטבע (הגן הבוטני בסמוך לפארק החורשות), והתחנה. אתרים אלה יוקצו לטובת חתונות מצומצמות מדי יום חול בשעות 16:00 - 23:00 ובשישי מהשעה 10:00 עד כניסת השבת. בנוסף, העירייה תספק לרשות הזוגות המתחתנים תשתית חשמל, שולחנות, כיסאות ומפות לבנות. לזוגות שיהיו מעוניינים בכך, תסייע הרבנות במתן רב וכתובה ללא תשלום.

איך: הרשמה מקוונת באתר https://bit.ly/2DAgiNm



המקום: מועצה אזורית מטה יהודה

צילום: ola and pavel photografy
צילום: ola and pavel photografy

איפה: המועצה  השיקה מתחם מוגן לחתונות במדשאת מרכז האומנויות בקיבוץ צרעה. כמו כן, המועצה מעמידה לרשות הזוגות תשתיות בסיסיות לקיום החתונה: חופה, שירותי דת, תשתיות חשמל ושירותים נוספים. 

להרשמה יש למלא את הטופס הבא: https://m-yehuda.org.il/1047/?preview=d5ew6s16a41w15

 

העיר: רעננה

פארק רעננה // צילום: דוברות עיריית רעננה
פארק רעננה // צילום: דוברות עיריית רעננה

איפה: אגם בפארק רעננה. ניתן להתחתן על הגונדולה תוך כדי שיט באגם או באחת מפינות החמד בפארק תחת כיפת השמיים. העירייה תספק ללא תשלום גם את הבמה, את החופה והכיסאות ואפילו את הרב.



העיר: מועצה אזורית שפיר 

איפה: מצפור מושקו רום, נקודת תצפית מרהיבה הנישאת על תל וצופה על כל נופי בקעת שפיר, רחבת המועצה, שם קיימת גינה ובריכות נוי. כמו כן, המועצה תספק לזוגות מים וחשמל ותסייע גם בהצבת שולחנות וכיסאות לאורחים.

איך: תושבי המועצה יכולים להתקשר לחגית – 052-4689989



העיר: כפר סבא

איפה: פארק כפר סבא, מדרחוב ירושלים או בחצר העירייה (ויצמן 135). העירייה דואגת לחופה, שולחנות, כיסאות, הגברה DJ וצלם. נותני השירות באירועים יהיה כפר סבאים בלבד. האירוע יתקיים במהלך חודש אוגוסט בהתאם להנחיות התו הסגול.

איך: אגף קהילה וחברה 09-7640823 liata@ksaba.co.il



העיר: ראש העין

אגם ראש העין // צילום: אילן פורת
אגם ראש העין // צילום: אילן פורת

איפה: אגם ראש העין 

איך: מחלקת הפיקוח העירונית 03-7500653. 

 

העיר: שדרות

איפה: מתחם אצטדיון שדרות. העירייה דואגת לעיצוב החופה והמתחם כולו. 

איך: ניתן לשלוח וואטסאפ ל-052-2166102.

 

העיר: עפולה

עפולה // צילום: רובי קוטר
עפולה // צילום: רובי קוטר

איפה: שטח האמפיתאטרון בתוך הפארק העירוני. במסגרת המיזם, יוקצה שטח מיוחד בתוך האמפי פארק לחוגגים עם במה וכיסאות. על מנת לעודד עסקים מעפולה, העירייה תספק רשימה של בעלי עסקים מקומיים מתחום האירועים. 

איך: פרטים נוספים בדף הפייסבוק העירוני ובאתר העירייה. 

המקום: מועצה אזורית דרום השרון 

צילום: ערן אבידור
צילום: ערן אבידור

איפה: מדשאת המועצה. המועצה תארגן את המקום, תספק צלם, די ג'יי, שולחנות וכיסאות ורב המועצה יערוך את החופה. בנוסף, רשות הספורט במועצה מזמינה ילדים בגילאי 4-8 לחגוג ימי הולדת במועצה. חגיגות ימי ההולדת כוללות מתחם תחנות ספורט, עמדות יצירה ומתקנים מתנפחים, בהפעלת צוות רשות הספורט במועצה. החתונות וימי ההולדת יערכו בהתאמה מלאה להנחיות ומגבלות התו הסגול.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו