ביום אחד: שלושה בני אדם נהרגו בתאונות דרכים ברחבי הארץ

רוכב אופניים בן 73 נהרג מפגיעת רכב באשקלון • אבראהים מרזוק, בן 25 מערערה, נהרג בתאונה עם משאית ליד רגבים • צוות מד"א קבע את מותו של נהג שרכבו עלה באש כתוצאה מפגיעת משאית בכביש 2

זמן צפייה: 00:13

שלושה בני אדם נהרגו היום (שישי) בתאונות דרכים ברחבי הארץ. בשעות הערב רוכב אופניים חשמליים בן 73 נהרג מפגיעת רכב בשדרות חיים בר לב באשקלון. צוות מגן דוד אדום קבע את מותו במקום.

פראמדיק מד"א מקסים נזרי וחובש בכיר במד"א יואב וייס סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש גבר כבן 70 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק, וללא נשימה, עם חבלת ראש קשה מאוד, ולצידו אופניים חשמליים. לצערינו עקב חומרת הפציעה לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הזירה באשקלון שבה נהרג רוכב אופניים חשמליים בן 73 | צילום: מד''א

עוד במהלך הערב, נהרג אבראהים מרזוק, בן 25 מערערה, בתאונת דרכים בין ג'יפ למשאית בכביש 6534 סמוך לרגבים. גורמי הרפואה קבעו את מותו במקום, ופינו במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם אישה כבת 40 במצב בינוני עד קשה. שישה פצועים נוספים פונו במצב קל לבית החולים הלל יפה. נהג המשאית לא נזקק לטיפול.

פאראמדיק מד"א רפי שבע סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש משאית ובתעלה בצד הדרך ג'יפ מעוך, ברכב נלכד גבר בשנות הארבעים , הוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. אשה בשנות הארבעים שנהגה ברכב, יצאה בהכרה מלאה וסבלה מחבלות בראש ובבטן, לאחר טיפול בשטח, פינינו אותה במסוק מד"א לבית חולים כשמצבה בינוני עד קשה. 6 פצועים מנוסעי הרכב פונו במצב קל. נהג המשאית גבר כבן 50 לא נזקק לטיפול".

זירת התאונה שבה נהרג גבר בכביש 2 | צילום: מד''א

בשעות הבוקר, נהרג נהג רכב בכביש 2 ממחלף חבצלת לכיוון דרום, לאחר שרכבו עלה באש כתוצאה מתאונה עם משאית. צוות מגן דוד אדום קבע את מותו במקום.

פראמדיק מד"א יקי חג'ג' סיפר: "הרכב הפרטי שהיה מעורב בתאונה עלה באש והנהג נלכד בתוכו. לאחר פעולות הכיבוי של לוחמי האש ניתן היה לגשת לרכב אבל הפציעה הייתה קשה ביותר ולא נותר לנו אלא לקבוע את מוות במקום התאונה. נהג המשאית שנפצע באורח קל טופל במקום".