התגובה של בן זיני לטיילור ודנינו

סאגת הפרידה בין מי שהיו אחד הצמדים המצליחים בעולם הילדים ממשיכה • הפעם סביב בילוי משותף של טיילור מלכוב ובן הזוג החדש, לירן דנינו, שזכו לעקיצה מהאקס, בן זיני

צילום: מתוך האינסטגרם של זיני ומלכוב // בן זיני, טיילור מלכוב ולירן דנינו

מכירים את זה שאתם נפרדים מבן או בת הזוג שלכם ובאופן טבעי כל אחד רוצה להתרחק קצת, כדי למצוא מחדש את המקום שלו, לשכוח מעט מהקשר ופשוט לקבל קצת ספייס? יופי, אז בן זיני וטיילור פחות מכירים. השניים היו במשך שלוש שנים אחד הצמדים המוכרים והמצליחים בעולם הילדים, הוציאו יחד סינגלים וקליפים משותפים, הופיעו על שלל במות והשתתפו בתכנית טלוויזיה. נראה שגם עכשיו מספר חודשים לאחר הפרידה, הם עדיין בלתי נפרדים.

אין עשן בלי אש. בן זיני // מתוך אינסטגרם של בן זיני
אין עשן בלי אש. בן זיני // מתוך אינסטגרם של בן זיני

כידוע, בשבועות האחרונים, מלכוב פצחה בזוגיות חדשה עם הזמר לירן דנינו, ובימים האחרונים השניים גם החלו לבלות ביחד בפומבי, ולפני יומיים אף העלו תמונה משותפת ראשונה ומאוהבת. אתמול (שני) הם נקלטו בעדשת הפפראצי כשהם יוצאים מחנות למוצרי עישון, והגולשים כמובן הפציצו בשלל סיבות משעשעות לסיבות שבגללן השניים ביקרו בחנות.

• צפו: בן זיני מגלח את הראש ובוכה

• פפראצי: בן זיני ממשיך הלאה

מי שעוד צפה בפפראצי הזה, סביר להניח, הוא בן זיני - שכן אחרת איך תסבירו את הפוסט שהעלה בעצמו לעמוד האינסטגרם שלו? זיני ציין מיליון צפיות לקליפ החדש שלו "בוקר טוב מאמי", העלה תמונה שלו וכתב: "מיליון צפיות בשבוע! כל אחד והעשן שהוא מייצר", והוסיף סמיילי משועשע.

מאוהבים עד כלות. טיילור מלכוב, לירן דנינו // מתוך האינסטגרם של מלכוב
מאוהבים עד כלות. טיילור מלכוב, לירן דנינו // מתוך האינסטגרם של מלכוב

• "אין לאן לברוח": עלייתו ונפילתו של דני מזרחי

• מי מנסה למצוא שידוך למור מחתונמי?

• איך ילדה בת 6 מרוויחה 18 מיליון דולר בשנה?

זאת, אגב, אינה הפעם הראשונה שזיני מתייחס לאקסית באופן פומבי. בשבועות האחרונים הוא הציג את החיים שלאחר הפרידה מטיילור, בסדרת רשת שיצר בשם "מחשב מסלול מחדש", בה דיבר מצד אחד על הרצון להתקדם הלאה, ומצד שני שיתף ברגשותיו לאחר מפגש איתה במסגרת צילומי התכנית "אמבוש". מלכוב, לפי דיווחים, פחות אהבה את ההתיחסויות הרבות אליה, ועורכי הדין שלה שלחו אליו מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים. כעת, כאמור, נראה שהסאגה הזאת ממשיכה, ויש לנו תחושה שזה לא ייגמר בשיר משותף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר