הפכו בת 12 ל"כלי לסיפוק": כתב אישום יוגש נגד 5 קטינים בפרשת האונס בי-ם

הנערים בגילי 13-17 חשודים כי קיימו במשך חודשים יחסי מין עם בת ה-12, בבתים ובמקלטים בשכונה בדרום העיר • חלק מהמפגשים צולמו והועברו ביניהם לצורך צפייה • הבוקר הוגשה לביהמ"ש הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום • המשטרה להורים: "גלו מעורבות בחיי הילדים"

צילום: GettyImages // אילוסטרציה

המשטרה הגישה היום (שלישי) הצהרת תובע לבית משפט השלום בירושלים במסגרת דיון בהארכת מעצר לחלק מהנערים החשודים באונס הקבוצתי בילדה בת ה-12. כתב אישום יוגש על ידי פרקליטות המדינה בתוך כמה ימים. 

הפרשה הקשה הותרה לפרסום בשבוע שעבר. מהחקירה עלה עד כה חשד כי חמישה נערים בגילי 17-13 קיימו במשך מספר חודשים יחסי מין עם בת ה-12, בבתים ובמקלטים בשכונה בדרום העיר, לעיתים גם בצוותא. על פי החשד, אחד העצורים, כבן 15, שהייתה לו היכרות מוקדמת עם הנערה, הוא שיזם את המפגשים בינה ובין הנערים, ולמעשה סרסר בה והפך אותה לכלי לסיפוק תאוותיהם המיניות. 

עוד בנושא: 

חשד: אב התעלל מינית בארבע בנותיו במשך שנים 

זוכו מאונס כי הקורבן הייתה מחוסרת הכרה 

פסק דין מזעזע: הושתקה התעללות מינית בילדה

עוד עלה מהחקירה כי חלק מהמפגשים צולמו באמצעות מכשירי הפלאפון של החשודים, וככל הנראה הועברו ביניהם לצורך צפייה בהם. הסרטונים הגיעו לידי המשטרה. בחקירותיהם קשרו עצמם החשודים למעשים המיוחסים להם.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים להורים לגלות מעורבות בחיי הילדים, במיוחד בתקופת החופש הגדול, ולעודד אותם לשתף ולשוחח עמם בכל חשש לביצוע עבירה כלפיהם".

עו"ד דותן דניאלי שמייצג את אחד החשודים מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. הוא שיתף פעולה עם החוקרים והציג טענות כבדות משקל שאנו מקווים שיקבלו את התייחסות בית המשפט בהמשך ההליך. לצערנו הרב, פעם נוספת משטרת ישראל עשתה שימוש ציני ויחצני בתיק רגיש של קטינים, תוך פגיעה בחשודים ובמתלוננת. מוזר עוד יותר, שהיום אחרי שתקשרה את המעצר וחשפה בתקשורת פרטים על הפרשה, ביקשה המשטרה איסור פרסום גורף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר