יונתן פדידה יעמוד לדין: המגעים להסדר טיעון שניהלו בפרקליטות מחוז מרכז בשבועות האחרונים עם דורס רוכבי האופניים בשרון, יונתן פדידה, הגיעו למבוי סתום. משלא הגיעו הצדדים להסכמות, כבר היום (שלישי) צפוי להתחיל שלב ההוכחות במסגרת משפטו של פדידה, שדרס למוות את יניב לוגסי ותומר ויינשטיין ז"ל.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

הנאשם פדידה הציע לפרקליטות במסגרת המו"מ לשנות את הסעיפים המרכזיים בכתב האישום המקורי שהוגש נגדו. האישומים נגדו הם בין היתר המתה בקלות דעת, נהיגה בהשפעת סמים ושיבוש מהלכי משפט. פדידה הציע הודאה בסעיף מקל יותר - גרימת מוות ברשלנות - בגינו יישלח לכלא לתקופה של 7-5 שנים.

תומר ויינשטיין ז"ל ויניב לוגסי ז"ל, ההרוגים בתאונה (עיבוד: באדיבות המשפחה, החדשות)
ויינשטיין ולוגסי ז"ל על רקע זירת התאונה | עיבוד: באדיבות המשפחה, החדשות

פדידה ביקש למחוק את סעיפי האישום של נהיגה בהשפעת סמים ונהיגה במהירות מופרזת. לטענתו, בידיו יש חוות דעת של מומחה בין לאומי השוללת את הממצאים שאליהם הגיע צוות החקירה המיוחד של משטרת מרחב השרון.

פרקליטות מחוז המרכז סירבה להצעה של פדידה - ואמרה בתגובה שהיא תנהל את המשפט נגדו. בהתאם לכך, מחר בבוקר יתחיל שלב ההוכחות במשפט. עדי ויינשטיין סגל, אלמנתו של תומר ויינשטיין ז"ל, אמרה ל-N12: "מבקשת מהפרקליטות לנהל את המשפט עד הסוף ולא להגיע להסדר טיעון".

_OBJ

ויינשטיין סגל אמרה: "אני רוצה ללכת למשפט ולהביט בעיניים לרוצח שהשאיר אותי אלמנה בגיל 42, ולומר לו שלא נגיע לשום עסקת טיעון. נלחם בכל הכוח עם כל הכלים העומדים לרשותנו על מנת שיקבל את מלוא חומרת העונש. אני סומכת על הפרקליטות שלא תגיע איתו לעסקת טיעון, עם הרוצח שריסק שתי משפחות והשאיר שתי אלמנות ושישה יתומים. אנחנו, שתי המשפחות יחד, חזקות. נילחם בכל הכוח כדי להוציא את הצדק ולמנוע את האסון הבא".

פדידה דרס את רוכבי האופניים תומר ויינשטיין ויניב לוגסי ז"ל בדצמבר האחרון סמוך למחלף הדרים בשרון. לפי כתב האישום הוא "גרם למותם של יניב ותומר כאשר עקף שני כלי רכב במהירות כפולה מהמותר בכביש וכזו שאינה תואמת את תנאי הדרך, תוך התעלמות מתמרורי האזהרה, כל זאת כשהוא בהשפעת סמים מסוכנים. בכך נטל סיכון בלתי סביר לאפשרות גרימת מותם של בני אדם", לשון כתב האישום.