כפי שפורסם בחדשות 13: עו"ד בן צור מצטרף לצוות ההגנה של רה"מ

בן צור, שמלווה את עדי התביעה המרכזיים בתיק 1000 - הדס קליין וארנון מילצ'ן, קיבל את הצעתו של נתניהו ויצטרף לעורכי הדין המייצגים אותו. זאת, לאחר שמיכה פטמן ויוסי שגב פרשו מהצוות

זמן צפייה: 02:18

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: עורך הדין בועז בן ציון הודיע היום (שני) על הצטרפותו לצוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו במשפט המתנהל נגדו. זאת, לאחר שהפרקליט מיכה פטמן ועורך הדין יוסי שגב פרשו לאחרונה מהצוות.

כבר בתחילת החודש פורסם בחדשות 13 כי נתניהו החל לבחון פרקליטים נוספים שייצגו אותו במשפטו ופנה לעו"ד בן צור, אשר מלווה את עדי התביעה המרכזיים בתיק 1000 - הדס קליין וארנון מילצ'ן. "הנושא מוכר וידוע לי זה מספר חודשים", מסרה בזמנו הדס קליין. "את עמדתי הברורה והנחרצת הבעתי בפני כל מי שצריך לדעת. אני רואה בזה בעיה אתית רצינית שעלולה לפגוע בזכויותיי. מדובר במהלך לא ראוי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרשת הכדורגלנים והקטינות: המשטרה סיימה את השלמות החקירה

נתניהו: "המשמעות של תקציב דו שנתי – קיצוצים וגזירות כלכליות"

בעלת הגן שבו התעללו בפעוטות ברמלה נעצרה: "ידעה ולא עשתה דבר"

Lmhxxs
ראש הממשלה בנימין נתניהו

כזכור, בחודש שעבר, במהלך אחד הדיונים, השופטת רבקה פרידמן פלדמן נזפה בעורכי הדין של רה"מ על כך שצוות ההגנה מתחלף בתדירות גבוהה. כבר באותו הערב נודע כי עורך הדין שהופיע באותו היום בדיון, יוסי שגב - יתחלף, זאת כיוון שלא הוסדר המימון שלו במהלך הייצוג. דוברו של רה"מ הכחיש את הידיעה הזו.

במהלך אותו דיון, בית המשפט קבע כי שלב ההוכחות במשפטו של נתניהו יחל בינואר 2021, וכי המשפט יתנהל 3 פעמים בשבוע - בימים שני, שלישי ורביעי.