יום אחרי הסיכול

שר הביטחון: רק אויב בלי היגיון, יעז לבדוק את מוכנות צה"ל

בעקבות ניסיון הפיגוע אמש בגבול עם סוריה, שברמת הגולן - שהסתיים בחיסול המחבלים מאש לוחמי 'מגלן' שחיכו להם במארב - מזהיר שר הביטחון את אויבי ישראל מפני עוד ניסיונות שכאלו • צפו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: טל עוז, משרד הביטחון)

שר הביטחון בני גנץ מזהיר היום (שני) את חיזבאללה, איראן וסוריה, מפני התגרות נוספת בישראל, בעקבות ניסיון הפיגוע אמש בגבול סוריה שברמת הגולן, שהסתיים בחיסול ארבעה מחבלים מאש שנורתה אליהם ממערב של יחידת מגלן.

בביקור שערך עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר ואלוף פיקוד העורף אורי גורדין, במפקדה הראשית, אמר גנץ כי "לצד המלחמה של מערכת הביטחון בקורונה, אנו מתמודדים עם אתגרים בצפון, בדרום ובמקומות נוספים".

"הלילה, כמו באירוע הקודם, כוח צה"ל זיהה את המחבלים, הגיב מיידית ומנע אירוע", תיאר שר הביטחון, והזהיר: "שלא יהיו אי הבנות: בידי הכוחות ישנם כל האמצעים הדרושים להגן על התושבים, ולפגוע בכל מי שינסה להפר את ריבונות מדינת ישראל".

לדברי גנץ, "כל פעולת טרור שתצא ממדינה ריבונית נגד ישראל - תיענה בזמן ובמקום הנכון. הדריכות המוגברת נמשכת, ואני מחזק את כוחות צה"ל שעומדים על המשמר. רק אויב שאין היגיון בראשו יעז לבדוק את מידת מוכנותה של ישראל להגיב".

כוח צה"ל בגבול סוריה-ישראל, הבוקר (צילום: Maor Kinsbursky/Flash90)

"אני נמצא כאן בפיקוד העורף, ומאחורינו המפקדה המשימתית לקטיעת שרשרת ההדבקה", הוסיף השר בתום הסיור; מפקדה שמתרגלת השבוע, ותתחיל לעבוד בשבוע הבא. מערכת הביטחון על כל הזרועות שלה, צה"ל ופיקוד העורף במיוחד, רתומים לכל מאמץ שמדינת ישראל צריכה, על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה".

גנץ סיכם, בנושא זה, ואמר: צה"ל יודע לנצח משימות, וביחד עם האזרחים, פרופ' גמזו ומשרד הבריאות, נוביל לקטיעת שרשרת ההדבקה, באופן שנוכל לחזור לשגרת חיים בצל הקורונה. אין דרך אחרת, חייבים לעשות את זה ככה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר