המגוון המאתגר

ט"ו באב ואתגר המתנות הגדול של בני הזוג

לקראת ט"ו באב אתגרנו כמה זוגות מהמגזר ובקשנו מהם להיכנס לאחת מחנויות פנדורה באיזור מגוריהן, כל אחד בנפרד ולבדוק האם הם קלעו בבחירת המתנה המדוייקת לטעמה של האשה (מעניין)

אתגרנו כמה זוגות מהמגזר - לקראת ט"ו באב (צילום: באדיבות המצלם)

ט"ו באב בפתח ונושא השיחה הכי בוער בכל ריכוזי הגברים באשר הם, לא נתוני התחלואה והצהרות הפרוייקטור החדש אלא מה המתנה המושלמת שנקנה לנשותינו ביום ט"ו באב הקרוב....?

אז האתגר לא פשוט בכלל כי עצם העובדה שעל הבעל להפתיע את אשתו ויחד עם זאת לקלוע בדיוק לטעמה העכשווי היא מהאתגרים הקשים עבור גבר ממוצע.

כדי להעצים את האתגר ולבדוק האם בני הזוג חושבים באותו ראש, אתגרנו כמה זוגות מהמגזר ובקשנו מהם להיכנס לאחת מחנויות פנדורה באזור מגוריהן, כל אחד בנפרד על מנת לבחור את המתנה שהוא היה רוצה בה, האשה לעצמה, ובעלה עבור אשתו.

במקביל בקשנו מיועצת נישואין לבחון את הבחירה של כל אחד מבני הזוג ולתת לנו תובנות על אופי הבחירה ובכלל על האתגר הגדול בלקלוע למתנה המדויקת עבור ה'אשת חיל' של כל אחד

איך נדע?

אז אם מדברים על מתנה, בואו רגע נדבר על סינדרום המתנה – זה שבעצם הופך הרבה מתנות שקנינו בלא מעט כסף ומאמץ לכאלה שעשויות לגרום, במקום הרגשה טובה והעצמה של הקשר, לקונפליקט ורגשות מתסכלים.

אחת הטעויות הנפוצות ביותר, היא שרבים מאיתנו כאשר הולכים לקנות מתנה למישהו אהוב, על מה אנחנו מסתכלים? על הדבר שהכי היינו רוצים לקבל או על מה שאנחנו היינו אוהבים לראות עליו....

או מה שאנחנו מבינים שטוב לשני. לא הרבה מאיתנו חושבים על מה הוא באמת היה הכי רוצה לקבל. את כל החסכים שלנו אנחנו קונים לאחרים. יותר מזה, גם כשאנחנו יודעים בדיוק מה השני רוצה לפעמים קשה לנו מאוד לקנות משהו שאנחנו לא אוהבים.

וכך קורה שמה שאני מעניק וחושב שאמור לעשות טוב לשני לא בהכרח עושה לו את זה.

יש נשים שירצו שיפתיעו אותן, ולא משנה במה. יש נשים שמעדיפות שאם כבר מבזבזים כסף, עדיף שזו לא תהיה הפתעה, ובלבד שהם יבחרו ויקנו משהו שהן באמת אוהבות.

באמצעות חנויות פנדורה הפרוסות ברחבי העולם המציעות ליין חדש של תכשיטים אתגר המתנות פותח אפשרויות כה רבות שהעין לפעמים נוטה להתבלבל.אך כשנכנסים לחנויות ורואים את התכשיטים היפים והמגוון שיש שם, אפשר להבין בקלות, שמן הסתם דברים שונים מתאימים לאנשים עם טעמים שונים.

איך קולעים למתנה המושלמת

אז הנה לפניכם כמה זוגות שנטלו חלק באתגר שהצבנו להם וביצירתיות מדהימה הצליחו להכניס מסר ייחודי במתנה שהעניקו לבן זוגם, גם אם לא בדיוק קלעו בינגו לבחירה של השני.

אורית ואיציק שוהם

גרים בירושלים, נשואים 20 שנה, הורים לאביטל, עדי והדר

אורית ואיציק שוהם

את עינה של אורית שוהם הנשואה כבר 20 שנה תפסה דוקא הטבעת הנהדרת הזו, טבעת קלאסית ואלגנטית מכסף סטרלינג אשר במרכזה זרקון בחיתוך עגול ומסביבו 44 זרקונים נוצצים , כנראה שלא סתם דווקא היא נבחרה על ידי אורית.

טבעת כסף קלאסיות אלגנטית - הבחירה של אורית

את בחירתה של אורית ניתחה בעין בוחנת מרב לביא מטפלת זוגית ופסיכותרפיסטית.

מרב מיקדה את תשומת הלב שלנו לאו דוקא באבן הנוצצת שבמרכז הטבעת, אלא באותם 44 הזרקונים המקיפים והסובבים אותה... כי האבנים הקטנות, לא פחות מהאבן הגדולה - עושות את הטבעת.

כי בינינו, נכון שנחמד שיש ט"ו באב ואיזה יום נישואין ויומולדת כמה פעמים בשנה, אבל מה שעושה את ההרגשה הטובה זה המעשים היומיומיים והקטנים.

אומרת לנו מרב:" דוקא השיגרה המשולה לאותן אבנים קטנות היא זו שגרמה לאורית לבחור בטבעת הזו, כאילו אומרת לבעלה המסור - אני מעריכה את המתנות שאתה מעניק לי בזמנים מיוחדים, אך לא פחות מכך, אני מעריכה ונותנת מקום של כבוד דוקא לשגרה, דוקא לימים האפרוריים שבהם עמדת לצידי והיית לי למשענת.

היינו סקרנים לראות איך מרב תנתח את הבחירה של בן הזוג - איציק.

איציק נכנס בגפו לחנות ויצא עם בחירה שדוקא מצאה חן בעיננו -

צמיד PANDORA רוז Reflexions - הבחירה של איציק

היועצת הזוגית לקחה את הבחירה צעד אחד קדימה - שהרי מקור ההשראה של הצמיד הזה המזכיר חגורה אלגנטית מראה כמה אפשר לקחת משהו שנכון לדבר מסוים ולכאורה נראה בנאלי אך אם אתה משכפל את אותה דוגמה במקום אחר ולשימוש אחר זה הרגע של היציאה מהבנאליות והוא פשוט הופך להיות משהו מיוחד. זה נקרא למחזר אבל ביצירתיות.

ואיך זה בא לידי ביטוי בזוגיות? שאלנו את מרב:

"אם משהו עובד לכם ואתם אוהבים אותו, אל תחששו לחזור עליו שוב או לקחת אותו ולהשתמש בו בהקשר אחר. לא תמיד יצירתיות היא מה שקובע את הכיף . לפעמים הסוד הוא פשוט לעשות מה שעבד לכם בעבר אך עם טוויסט מסויים".

"לא פעם נתקלתי בבעלים" ממשיכה מרב: "שהלכו לקנות, הסתובבו שעתיים וחזרו בלי כלום. אלו שלקח להם דקה של השקעת מחשבה, גם אם קנו בפחות כסף הם נתנו בסופו של דבר את ההרגשה הטובה יותר.

עדי ויוחאי בורג- כפיר

גרים בגבעת שמואל, נשואים 5 שנים, הורים לאליענה

עדי ויוחאי בורג- כפיר

כשביקשנו מעדי בורג להשתתף באתגר ידענו שהולך להיות מעניין.

עדי בורג, לצד היותה אמא במשרה מלאה לנסיכה קטנה ומתוקה, היא עוסקת 24/6 סביב עולם האופנה כסטייליסטית, מפיקת אופנה וכמלוות עסקים בתחום הלייף סטייל במגזר הדתי. ואם כל זה לא מספיק היא גם דואגת לחבר בין המותגים הגדולים- בין אם עולמיים ובין אם ישראלים לנשות המגזר הדתי.

העין המקצועית של עדי הלכה לקולקציה יוצאת דופן של צמידים בעיצוב מכסף סטרלינג - צמיד כסף צאנקי קשר אינפיניטי!

הגדלה

הקשר האיקוני כרוך במרכז האסימטרי כסמל לחוזק החיבור. צמיד קשר אינפיניטי עבה מכסף סטרלינג אמיתי הוא ביטוי מושלם לקשר חזק מאד בחיי הזוגיות של עדי והוא מצביע על נכוחתו של הקשר בחייה האישיים.

צמיד כסף צאנקי קשר אינפיניטי - הבחירה של עדי

ומה היתה בחירתו של בחיר ליבה יוחאי? - שרשרת שמה שעומד במרכזה הוא לב. כשיש הרגשה טובה בלב והיא הדבר המורגש, זה מה שהופך גם את השרשרת שחוזרת על עצמה, במין שגרה שוחקת - לתכשיט מפואר.

שרשרת כסף לב מרחף - הבחירה של יוחאי

חיתוך הלבבות המנצנץ של אבני הזירקון מציין את הפעם הראשונה שצורת אבן זו שימשה בקולקציית Timeless Elegance של פנדורה, בטוויסט מודרני לסמל האהבה. מתנה אידאלית למישהי מיוחדת. העיצוב המודרני ושיבוץ האבנים המורם ישתלבו בקלות בכל לוק ויהפכו את התכשיט למאסט-הב בקופסת התכשיטים של עדי בשנים הבאות.

כשאנחנו מרגישים שהמשקל הכבד נמצא במקומות היפים בקשר, קל לנו להתמודד ואפילו להנות גם מרגעים של שגרה ויומיום.

חני וישי ויינברגר

גרים בפ"ת, נשואים 13 שנה, הורים לתמר נועה שימי ואלי

חני וישי ויינברגר

חני היא גם גם אמא, גם מאפרת וגם אישה שאוהבת להיראות טוב, היא מנהלת דף אינסטגרם עם למעלה מ-36 אלף עוקבים, כך שתהיו בטוחים שהטעם שלה הוא קולע בול!

הבחירה של חני באתגר המתנות של ט"ו באב הפתיע גם אותנו.

קודם כל היא הלכה על בחירה קלאסית: צמיד בנוי בצורת חוליות עבות שנועדו לשאת תליונים בעלי משמעות.

צמיד כסף לינקים ME - הבחירה של ישי

צמיד חוליות Pandora Me צויד בסגר כדור קלאסי עם לוגו הבית. שלוש מבין חוליות הכסף של הצמיד עוטרו בדוגמת שרשרת נחש. לחוליות אלה נוסף ציר שמאפשר לענוד עליהן את בחירת תליוני הצ'ארמס של פנדורה - עד שמונה תליונים על כל חוליה.

המבנה הייחודי של הצמיד הקרוי 'צמיד לינקים(קישורים)' יכול להיות שהוא היתה סיבת הבחירה הנסתרת של חני. חיי הזוגיות נבחנים על כל צעד ושעל, ויכולים תמיד להיות מאתגרים, אך החכמה היא ליצור חיבורים בכל תחומי החיים בין הבעל לאשה, מעגל החיבורים מתחבר בסופו של דבר לצמיד אחד, אחיד ויפה אך אסור לשכוח להדק את הקשר במקומות השונים, לתת מקום לכל חלק באישיות של שני בני הזוג - כי רק ככה המרקם הבן זוגי יהיה בנוי חוליה בתוך חוליה בקשר בל ינתק.

והבחירה הנוספת של חני - תליון עם עין!

תליון כסף ME העין שלי - הבחירה המפתיעה של חני

קולקציית Pandora Me מלאה בדרכים חדשות להראות מי את. תליון בעיצוב עין, נוצק מכסף סטרלינג אמיתי וזכה לגימור ידני בלעדי. הצורה המעודנת עוטרה באישון קריסטל סגול במרכזה, ואבן זירקון שקופה המסמלת את לובן העין. אפשר לענוד את התליון על צמידי הקולקציה, על בנגל או על סיכת נוי-ביטחון, כל צורה משקפת אחד מבין הצדדים הרבים שבאישיות - וזהו סוד הבחירה של חני בתליון יוצא הדופן.

כשהראנו את הבחירה למרב, היא ניתחה זאת במילים שלה:

"כשהסתכלתי על זה חשבתי על זה שכשהעין נמצאת על הצוואר זה מענין. זה מה שעושה שינוי מיקום ואוירה. וכשאי אפשר לצאת החוצה משנים מה שאפשר גם באותו מקום. כי כשמשנים אוירה, מתאפשרים דברים בצורה אחרת. ופתאום אפשר לדבר על דברים בצורה אחרת, בכיף ובלי שזה יגמר רע. נגיד גם שאם ניסיתם משהו והוא לא עבד, פשוט תנסו בדרך יצירתית אחרת. אחרת, כנראה תשיגו את אותה תוצאה. אותה פעולה- אותה תוצאה"

ומה בעלה של חני, ישי , בחר?

בצמיד הזה הלב הוא דווקא הסוגר. אבל סוגר הוא גם מה שפותח, תלוי איך מסתכלים על זה.

אם נלמד להסתכל על משהו מאתגר בצורה יצירתית נהפוך גם דברים מפריעים לדברים מקרבים. במקום להסתכל עליו כעל רגשי, תלמדי להנות מזה, ולקבל את מה שאולי שונה ממך, אבל יכול להוסיף לך הרבה יופי וצבע לחיים.

אתם יכולים לראות שכשמנסים למצוא בכל דבר מסר, אז פשוט מצליחים.

אפרת ויהונתן זכריה

גרים במושב גמזו, נשואים 3 שנים, הורים לאריה ולעוד תינוק בדרך בע"ה...

אפרת ויהונתן כהן
אפרת ויהונתן כהן

אפרת הפתיעה ביצירתיות שלה, היא בחרה תליון כסף חישוק O, שפנדורה נתנו אפשרות לשדרג את הלוק שלו ולהפוך אותו לייחודי לגמרי בהוספת צארמים שונים או תליונים להופעה שונה בכל יום.

וזו הבחירה שלה:

תליון כסף חישוק O בינוני בתוספת צ'ארם - טאץ של תחכום בבחירה של אפרת

אז לקראת ט"ו באב לכו גם אתם בעקבות ההשראה...

ט"ו באב זה הזמן לחלום על עולם אידאלי. לדמיין את כל החיבורים שהיו צריכים להיות בעולם הזה; להתמלא בחלומות כיצד העולם היה צריך להיראות ולא רק איך הוא נראה כעת, אז אל תוותרו לעצמכם והיכנסו לאחת מחנויות 'פנדורה' כדי לממש את הקשר שלכם ביצירתיות שתביא לחיבור מחדש אל בן הזוג!

כנסו לאתר פנדורה כאן ושיהיה לכם בהצלחה!!!

צמיד קונספט כסף עם סוגר לב PANDORA רוז בשיבוץ פאו
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית