ההתגרות של הח"כ:

אבידר תקף את אשר: "מנצלים את זה שהרב קנייבסקי לא מודע לשטויות"

ח"כ אבידר מ'ישראל ביתנו', בהסתה פרועה ושקרית, הטיח ביו"ר ועדת החוקה: "אתה הורג את הקהילה שלך; אתם מנצלים את זה שהרב קנייבסקי לא מודע לשטויות שלכם". ומה ענה הח"כ החרדי? צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ג באב תש"פ | 03.08.20
מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי (צילום ארכיון: שוקי לרר)

חילופי מילים קשות היום (שני) בוועדת החוקה של הכנסת, כאשר ח"כ אלי אבידר יצא בהסתה פרועה נגד הציבור החרדי ומנהיגיו, תוך הפרחת שקרים בוטים.

"אתה הורג את הקהילה שלך", הטיח תחילה הח"כ מ'ישראל ביתנו' ביו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר, "אתם מנצלים את זה שהרב קנייבסקי לא מודע לשטויות שאתם עושים".

כאשר אבידר הרחיק לכת, השתמש בשקר הישן ואמר "הבאתם אנשים מברוקלין והדבקתם את האנשים שלכם", לא יכל אשר להישאר שווה נפש, והגיב: "זו אנטישמיות. יש כללי בריאות שוויוניים לסטודנטים ולבחורי ישיבות. אתה משקר".

"בושה וחרפה, של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מזכיר את השם הקדוש של מרן שר התורה הרב קנייבסקי. אין לך שום זכות אפילו להזכיר את השם שלו, תתבייש לך!".", אמר אשר בכעס.

העימות החריף בוועדה (צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר הוועדה הוסיף: "הרווחת עוד רבע מנדט של שונאי יהדות? התרעמתי על השימוש הציני של איווט ליברמן שקרא להקשיב לפרופ’ גמזו רק לגבי כניסתם של תלמידי הישיבות, ומתעלם מהסטודנטים. זהו שימוש ציני ובזוי”.

כזכור, מוקדם יותר היום, בפתח ישיבת הוועדה, אמר אשר: "כולנו יודעים את הערך של תגלית ומסע לארץ. בתקופת קורונה היו צריכים למצוא הסדרים מיוחדים, וכל זה עבר בשקט. רק כשפתאום קוראים לזה ישיבת מיר, שאלפי בחורים מגיעים מכל רחבי העולם וחלקם קובע את מקומו כאן בארץ; רק כשמתברר שה'סטודנטים' הם מישיבת מיר - ותהום כל הארץ.

"ביקשו להביא אותם באותה דרך, אבל ליברמן פותח את המהדורות עם עוד גלגול של הסתה. כמו שילד הוא ילד הוא ילד, כך גם בחור ישיבה שמגיע מחו"ל ללמוד בארץ. צריכים לחבק אותם, את כולם. כל חטאם שהם לומדים תורה ולא פילוסופיה סינית?", סיים אשר.

צפו בדברים הקשים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר