בפתח הקבינט

גנץ הציג: היעדים של צה"ל במאבק בקורונה

בפתח ישיבת קבינט הקורונה, סיפר שר הביטחון על המאמץ שהם משקיעים בערים הכתומות, במטרה שלא יהפכו לערים אדומות ועל המפקדה לקטיעת שרשרת ההדבקה. צפו (בארץ)

(צילום: טל עוז / משרד הביטחון)

בפתח ישיבת קבינט הקורונה, אמר ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, "אני יכול לברך על מה שמסתמן כשיתוף פעולה יעיל בין פרופ' גמזו, משרד הבריאות, המל"ל וגורמי הביטחון למיניהם".

גנץ הוסיף, "יש שלושה דברים שעליהם ירחיבו האנשים: הראשון הוא מאמץ שאנחנו עושים בערים כתומות מתוך כוונה לא להגיע למצב של ערים אדומות, בכל מה שקשור בסיוע לאזרחים, לבידוד, לרשויות המקומיות, בהסברה, בהדרכה ובקטיעת השרשרת כבר במגמת השטח".

"המאמץ השני שצה"ל מוביל אותו הוא בעצם שתי פעולות: אחד, פיתוח תפיסת המצפן כפי שמתואמת עם פרופ' גמזו, יוצג איך מתנהלים לאורה והיא יכולה לאפשר בהחלט מסד התנהלותי לאומי ראוי. בסופו של דבר הדבר הזה נותן גם מדיניות, גם פעילות ציבורית, גם פעלתנות וגם בהירות כפי שהדברים צריכים לקרות".

לדבריו, "הדבר השני שראיתי פה, פרופ' גמזו יראה את זה במו עיניו ככל הנראה מחר, ותהיה מוכנה לכל היותר בתחילת שבוע הבא, אותה מפקדה לקטיעת שרשרת ההדבקה. המפקדה הולכת ומוקמת, ובכל שעה שחולפת היא יותר מוכנה. היא תוכל להתחיל לעבוד כאמור או בסוף השבוע הזה או בתחילת השבוע הבא, לא יאוחר מזה".

"בסך הכל אני מתרשם שיש התקדמות טובה, צה"ל עושה את זה במקביל לפעילויות האחרות, הן בדרום והן בצפון, אנחנו נמשיך בצד ההיערכות בפיקוד העורף ובהתמודדות עם הקורונה לקיים את המאמץ הביטחוני בכל הזירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר