משבר ה'קורונה'

ח"כ אשר תקף: "כשהסטודנטים מ'מיר' – ותהום כל הארץ"

יו"ר ועדת חוקה של הכנסת, ח"כ יעקב אשר, יצא למתקפה חריפה נגד ההסתה על בחורי הישיבות והמגזר החרדי, וקרא: "די להסתה, די להדרה; בואו נתאחד". צפו בווידאו (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר ועדת חוקה של הכנסת, ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה), יצא הבוקר (שני) למתקפה חריפה נגד ההסתה על בחורי הישיבות והמגזר החרדי, זאת בעקבות האישור של הפרויקטור, פרופסור רוני גמזו, להבאתם של סטודנטים ותלמידי הישיבות מחו"ל לישראל.

בפתח ישיבת ועדת החוקה, אמר אשר: "כולנו יודעים את הערך של תגלית ומסע לארץ. בתקופת קורונה היו צריכים למצוא הסדרים מיוחדים, כל זה עבר בשקט. רק פתאום קוראים לזה ישיבת מיר, שאלפי בחורים מגיעים מכל רחבי העולם, חלקם קובע את מקומו כאן בארץ. רק במקרה שמתברר שהסטודנטים הם מישיבת מיר - ותהום כל הארץ.

"ביקשו להביא אותם באותה דרך. ליברמן פותח את המהדורות עם עוד גלגול של הסתה. כמו שילד הוא ילד כך גם בחור ישיבה שמגיע מחו"ל ללמוד בארץ, צריכים לחבק אותם, את כולם. כל חטאם שהם לומדים תורה ולא פילוסופיה סינית?".

"די להסתה, די להדרה", קרא אשר, "לא נסכים עם זה, זה לא ראוי. אנחנו במלחמה אל מול הפגע שנקרא קורונה. בואו נתאחד, נדאג לכל ילד, לכל בחור לכל עולה, לכל עובד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר