מבזקים

חולון: נעצר חשוד בסחיטה ובאיומים על איש עסקים

חקירה משטרתית סמויה, מורכבת ומסועפת הביאה למעצרו של חשוד בעבירות חמורות של איומים כלפי עובד ציבור, איומים ותקיפה כנגד אנשי מקצוע וכן לסיומה של מסכת עבירות שנמשכו למעלה משלוש שנים אשר במהלכן זרה החשוד אימה, איים ותקף איש עסקים וסחט ממנו מאות אלפי שקלים כדמי חסות. אתמול (א') הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד ומעצרו הוארך.

משטרת ישראל מנהלת מאבק מתמשך ונחוש, בו מושקעים מאמצים ואמצעים רבים ומגוונים, נגד תופעות פשיעה חמורות הפוגעות בביטחון האישי וזאת במטרה להגן על שלומו וביטחונו של הציבור.

 

בחודש מאי האחרון פתחה משטרת ישראל בחקירה סמויה נגד תושב חולון (44) בחשד לסחיטה של עובדי ציבור ופגיעה בבעלי חיים. החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד ולוותה על ידי פרקליטות מחוז ת"א.

 

במהלך החקירה עלו חשדות לעבירות חוזרות ונשנות מצד החשוד ולפיהן תקף וסחט כספים מבעל עסק בחולון, כאשר הוא מטיל אימה ומורא עליו ועל בני משפחתו וזאת באמצעות איומים פיזיים ומילוליים. מסכת העבירות הללו החלה בינואר 2017 ונמשכה מאז ועד היום כאשר כל העת חשש הקורבן להגיש תלונה במשטרה שמא יבולע לו. במשטרה מעריכים כי בשיטה זאת ולאורך התקופה המדוברת סחט החשוד מבעל העסק כרבע מיליון שקלים.

 

עוד התגלה כי החשוד איים ותקף בהזדמנויות שונות שני בעלי מקצוע שהוזמנו לבצע עבודות בעסק שלו. גם הקורבנות הללו לא הגישו תלונה במשטרה עקב חששם מהחשוד והעבירות כלפיהם יצאו לאור במהלך החקירה הסמויה.

בנוסף גילו חוקרי המשטרה כי במספר הזדמנויות איים החשוד שיפגע בפקח עירוני וזאת על רקע עבודתו של הפקח.

 

בנחישות ומתוך תחושת שליחות, עמלו החוקרים במשך מספר שבועות על מנת להביא את החשוד לדין על מעשיו. נגד החשוד נפתחו 4 תיקים במספר סעיפים של עבירות איומים, תקיפה וסחיטה באיומים כנגד עובד ציבור, בעל עסק ובעלי המקצוע.

 

בשבוע שעבר, עם מעצרו של החשוד (44, חולון) הפכה החקירה לגלויה. בעת מעצרו תפסה המשטרה את הרכב שבבעלותו וכן עשרות אלפי שקלים במזומן, אותם היא תבקש לחלט בחשד שהושגו באמצעות הפשעים אותם ביצע החשוד.

אתמול (א') כאמור הוגשה בבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד החשוד ומעצרו הוארך עד יום שלישי (4.8) לצורך הגשת כתב אישום.

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן