רקטה נורתה מעזה ויורטה, צה"ל תקף בחזרה: סמוך לשעה 21:00 אמש (ראשון) נשמעה התרעת צבע אדום בעיר שדרות וביישובים הסמוכים לה, ניר עם ואור הנר. דקות לאחר מכן, התברר שבוצע שיגור מרצועת עזה, שיורט על ידי מערכת כיפת ברזל. בתגובה, צה"ל תקף יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

מדובר צה"ל נמסר כי "בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית".

מהמועצה האזורית שער הנגב נמסר כי לא זוהו נפילות בשטח המועצה וכי אין נפגעים בגוף או נזק לרכוש. עם זאת, בעיר שדרות נגרם נזק לרכב מרסיסים - ככל הנראה כתוצאה משיגור הטיל המיירט.

"אזעקת צבע אדום נשמעה בעיר שדרות בזמן שעשרות רכבים שהו במתחם דרייב אין מיוחד שנחנך הערב ברחבת השוק העירוני וצפו בסרט", מסר דובר העירייה. "הרקטה יורטה על ידי כיפת ברזל ורסיסי היירוט נפלו באחד מרחובות העיר וגרמו נזק לכלי רכב".

בהמשך הלילה מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל הגיבו ותקפו יעדים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. במהלך התקיפה הותקפו אתר לייצור בטון המשמש לחפירת תשתיות תת קרקעיות ובנוסף הותקפו תשתיות תת קרקעיות של חמאס.

מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".