פרויקטור הקורונה

גמזו: "אני מיישיר מבט לחרדים, ומתחנן: הקפידו גם בבין הזמנים"

בסיום ביקור שערך עם נתניהו במשל"ט ממנו מנוהל המאבק בהתפשטות הנגיף, נשא פרויקטור הקורונה דברים - כשהוא פונה גם לחרדים: הצילו את 'הימים הנוראים'. צפו בהם (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
השידור החוזר ממסיבת העיתונאים (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים לפני זמן קצר (ראשון) מסיבת עיתונאים, בסיום ביקור במרכז השליטה בקורונה, הממוקם בבית החולים שיבא.

לצד נתניהו, גם מסרו הצהרות לתקשורת פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, שר הבריאות יולי אדלשטיין ומנכ"ל המשרד פרופ' חזי לוי.

גמזו אמר, בין היתר: "אני רוצה להיישר מבט לציבור החרדי ולומר לו: בתקופת בין הזמנים התלמידים חזרו הביתה, ואני מתחנן שישמרו על מניעת ההידבקות. אנו רוצים להגיע לתפילות 'הימים הנוראים' במצב שכל המדינה תהיה ירוקה".

"אנחנו מאוד קרובים למצב שבו התחלואה תרד", הוסיף גמזו. "אנחנו נמצאים בקו כמעט יציב. לא נהיה פזיזים בהתרת מגבלות. ניישר קו איפה שהדברים לא סבירים, אבל לא נהיה פזיזים".

ראש הממשלה נתניהו דיווח: "ביקשתי מהמשרדים להביא לי תוכניות ארוכות-טווח כדי שנוכל להבטיח את המעבר המוצלח של הקורונה. אנחנו בודקים אופציות גם על חיסונים. הסימנים כרגע נראים מעודדים, אבל מוקדם מדי להגיד".

"אם יהיו חיסונים, אני רוצה שישראל תהיה נגישות לחיסונים הללו. ראשונים לקבל אותם יהיו הצוותים הרפואיים והקבוצות בסיכון, ואחר כך כלל האוכלוסייה", מסר נתניהו.

שר הבריאות הצהיר: "בימים האחרונים הצלחנו לעצור את התפשטות הנגיף. זה טוב, אבל לא מספיק, כי המספרים עדיין גבוהים".

צפו בשידור החוזר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר