שרים בבידוד לאחר שהשר רפי פרץ אובחן כחולה קורונה: אתמול (שבת) הודיע השר לענייני ירושלים רפי פרץ כי הוא נדבק בקורונה. היום הורה משרד הבריאות לשרים זאב אלקין, יעקב אביטן ואורלי לוי-אבקסיס להיכנס לבידוד לאחר שנפגשו עם השר פרץ. הבידוד יימשך לעד ליום ראשון הבא, 9 באוגוסט. גם השר אלי כהן נמצא בבידוד אחרי שנפגש עם חולה קורונה אחר.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בהודעה מטעם דוברות הכנסת צוין כי על השרים להיכנס לבידוד לאחר שנחשפו לפרץ. גם כמה יועצים נדרשו להיכנס לבידוד. השר יעקב ליצמן נחשף גם כן לפרץ - אך הוא לא יידרש לבידוד בשל העובדה שכבר חלה בקורונה והחלים, כך על פי משרד הבריאות.  

אתמול נודע כי בשל המפגש עם פרץ גם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד ומפקד תחנת מוריה בבירה ייכנסו לבידוד. מדובר בשני האנשים המפקדים על ההפגנות בירושלים בחודש האחרון. פרץ כתב אתמול בחשבון הטוויטר שלו: "עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי. מרגיש כרגע טוב ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל".

 

השר אלקין הודיע כבר אתמול בערב כי משרד הבריאות עדכן אותו שעליו להיכנס לבידוד. בציוץ בטוויטר כתב אלקין כי הוא נכנס לבידוד בן שבוע ימים. ביום רביעי האחרון אובחן מנכ"ל משרדו של השר פרץ כחולה קורונה - ובעקבות כך נכנס פרץ לבידוד. בהמשך כאמור, הוא אובחן כחולה קורונה בעצמו.