למרות הסקרים האחרונים הלא מזהירים והירידה במספר המנדטים, הליכוד עדיין המפלגה הכי גדולה, ועדיין נראה שראש הממשלה חותר למערכת בחירות. אך הסיכויים לדבר הזה עדיין לא גדולים מכמה סיבות שפחות נראות לעין. אמנם בין כחול לבן לליכוד יש מתח סביב נושא התקציב אבל גם בתוך המפלגות עצמן קיים מתח ובכירים משתי המפלגות לא היו רוצים לראות את גנץ ונתניהו מובילים אותנו שוב לבחירות.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

רוב מוחלט של בכירי הליכוד לא היו רוצים לראות את נתניהו הולך למהלך הזה וחלקם חושדים שלשם הוא הולך למרות הכחשותיו הנמרצות. מתוצאות הסקרים עולה שכשליש מחברי הליכוד עלולים למצוא את עצמם מחוץ לכנסת. גם בכחול לבן יש מתח מסוים ושרי המפלגה היו רוצים לראות את גנץ מתגמש בעניין הזה.

לב העניין הוא התקציב. רבים חושבים שנתניהו רוצה בחירות אבל זה לא דבר כל כך פשוט - לכן ההתעקשות היא על התקציב החד שנתי כי מלבדו אין כמעט חלונות יציאה מהממשלה. הליכה לבחירות היא גם לא דבר חכם פוליטית בעיקר כשרואים את גרף הירידה של שתי המפלגות - אחת צונחת והשנייה התרסקה על הרצפה.

אם בסופו של דבר מדינת ישראל תמצא את עצמה שוב בבחירות - אז כל מי שקרא לאחדות בחודש מרץ ואפריל (כולל אני) יצטרך להתנצל בפני בני גנץ. כי באפריל דרשו ממנו להיכנס מתחת לאלונקה בגלל הקורונה, דרשו ממנו לשים את האגו בצד, דבר שעשה, ואז בדצמבר לזרוק אותו לכלבים.