גבר ואישה טבעו למוות סמוך לחופי תל אביב ועכו

צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של בן 80, לאחר שאזרחים משו אותו מהמים חסר הכרה בחוף ארגמן. כמה שעות לאחר מכן, בת 77 מתה מול חוף גאולה אחרי שנסחפה

זמן צפייה: 00:20

גבר בן 80 טבע הבוקר (חמישי) למוות בחוף ארגמן שבעכו. צוות מד"א העניקו לו טיפול רפואי, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. חובש מד"א פיראס רייס סיפר: "אזרחים שהיו במקום זיהו את הגבר מחוסר הכרה במים, משו אותו לחוף והתחילו בפעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

כמה שעות לאחר מכן אישה בת 77 טבעה למוות בחוף גאולה שבתל אביב. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי, וביצעה בה פעולות החייאה, אבל נאלץ לקבוע את מותה. חובש מד"א אברהם ארנון סיפר כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו לאישה שהייתה מחוסרת הכרה, מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופתי אבל מצבה היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתוך שעות: שני הרוגים בתאונות דרכים במרכז ובצפון

5 נערים נעצרו בי-ם: חשד שביצעו עבירות מין בבת 12 – ותיעדו

מהומה בכותל: מחסומי ההפרדה נפרצו • תיעוד

לפני כשבועיים טבע למוות גבר כבן 50 סמוך לחוף סידני עלי בהרצליה. בתום שעות של חיפושים, גופתו נמשתה מהמים, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. הגבר נכנס בשעות הלילה לרחוץ בים עם אישה נוספת והשניים נסחפו. האישה מצאה את דרכה לחוף, דיווחה על גבר שנעדר בים והזעיקה עזרה.

פרמדיק מד"א תומר גוסמן סיפר כי "בשעות הלילה התקבל במוקד מד"א דיווח על גבר ואישה שנכנסו למים ונסחפו. האישה שהצליחה לצאת התקשרה לדווח על האירוע, סיפרה שהגבר נעדר במים. במשך שעות ארוכות בוצעו סריקות בים על מנת לאתר אותו. לפנות בוקר הוא אותר בסמוך לקו החוף כשהוא מחוסר הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".