הדי אן איי של ההוסטלים השונים בארץ היה בעיקר אירוח של מטיילים צעירים מחו"ל שחיפשו לישון במחירים נוחים, הרבה מהם בחדרים משותפים וליהנות מאטרקציות ופעילויות משותפות שונות. 

כיום, כשהתיירים מעבר לים לא יכולים להגיע, בהוסטלים חישבו מסלול חדש ומציעים מחירים זולים למטיילים, זוגות ומשפחות מהארץ. הגיע הזמן שתתחילו לקחת בחשבון את האופציה הזו:

פוסט הוסטל - ירושלים

פוסט הוסטל (Post Hostel) ירושלים ממוקם בבניין הדואר ההיסטורי במרכז העיר בסמוך לאתרים מרכזיים ולמקומות הבילוי של - ממילה, העיר העתיקה, הרכת הקלה ועוד.

מתפוסה של כמעט 100 אחוזים ביולי-אוגוסט, עם רוב מוחלט של תיירים, התפוסות ירדו לאחוזים בודדים ובהוסטל היו צריכים להמציא את עצמם מחדש בשוק המקומי והם מציעים אירוח רק בחדרים הפרטיים (החדרים המשותפים אסורים לשימוש לאור המצב) לצעירים, זוגות ומשפחות, במחירים זולים. בנוסף, עיריית ירושלים יצאה בקמפיין גדול לטובת המלונות ונותנת הטבה לכל אורח שמגיע - אטרקציה בשיווי 40 שקלים.

בפוסט הוסטל ירושלים קיימים כ-43 חדרים סה"כ בניהם: חדרי גלריה (זוג+1/2/3) חדרים זוגיים, חדרי טריפל, חדרי 2 מטיילים וחדרים משותפים ( 12/10/8) החדר של ה-8 מיטות מיועד רק לנשים. ארוחת בוקר מוגשת בהוסטל תחת הנחיות התו הסגול! בהוסטל חללים משותפים (גם הם מתנהלים תחת ההנחיות) - לובי ובר גדול ומרווח, חדר סנוקר והקרנת סרטים, מטבח משותף, מרפסת גג גדולה המשקיפה על מרכז העיר, במה מרכזית ועוד.

ספוט הוסטל (צילום: הדר דופלט ובן רוטשטיין)
פוסט הוסטל | צילום: הדר דופלט ובן רוטשטיין

ספוט הוסטל (צילום: הדר דופלט ובן רוטשטיין)
פוסט הוסטל | צילום: הדר דופלט ובן רוטשטיין

מחירים מיוחדים: אמצ"ש (א'-ד') החל מ-250 שקלים לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר | סופ"ש (ה'-שבת) החל מ- 300 שקלים לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר.

כרטיסיית 10 לילות (לאו דווקא ברצף) בחדר פרטי יעלה 190 שקלים ללילה כולל הכל – ארוחת בוקר, ארנונה, מים, חשמל, אינטרנט וניקיון פעם בשבוע. יש מטבח מאובזר משותף.

ספוט הוסטל - תל אביב

ספוט הוסטל תל אביב ממוקם 5 דקות הליכה מחוף מציצים ודקה מפארק הירקון. כחלק מההתאמות במקום מציעים אפשרות של מגורים ארוכים. את חדרי הדורמיטורי מציעים רק למשפחות לחופשה משפחתית. זוג + 3 , זוג + 4 ומעלה.

בספוט הוסטל תל אביב קיימים כ-89 חדרים. ביניהם: חדרי 4/6/8/10/12, חדרי קפסולה יחיד, חדרי קפסולה זוגי, חדרים זוגיים רגילים, חדרי טריפל וחדרי גלריה (זוג+1). ארוחת הבוקר מוגשת בשיתוף פעולה עם מסעדה סמוכה. 

בהוסטל חללים משותפים (המתנהלים תחת הנחיות) -צ'יל רום מרווח, לובי, בר, חדר סנוקר, מרפסת דק על הירקון, חדר כביסה, מטבח משותף, במה מרכזית ועוד.

ספוט הוסטל (צילום: ספוט הוסטל)
ספוט הוסטל | צילום: ספוט הוסטל
ספוט הוסטל (צילום: ספוט הוסטל)
ספוט הוסטל | צילום: ספוט הוסטל

ספוט הוסטל (צילום: ספוט הוסטל)
ספוט הוסטל | צילום: ספוט הוסטל

מחירים מיוחדים:  זוג+3 בכל יום בשבוע, כולל ארוחת בוקר - 700 שקלים ללילה | זוג+1 בכל יום בשבוע, כולל ארוחת בוקר - 500-560 שקלים ללילה

 שכירות לחודש - 3,000 שקלים בחדר זוגי כולל הכל – ארנונה, מים, חשמל, אינטרנט וניקיון פעם בשבוע. יש מטבח מאובזר משותף.

אברהם הוסטל - תל אביב, ירושלים ונצרת

אברהם הוסטלס וטורס מתאימים עצמם למצב ומשיקים כעת מהפכה, עם הפנים לתייר הישראלי. בתוך כך, שתי הנחות היסוד שהיוו את קווי המתאר להתאמת המוצר לתייר הישראלי היו: הראשונה - שישראלים, מכל הגילאים, ישנים בהוסטלים בחו"ל, והשנייה - שהשנה יהיו פחות נסיעות חו"ל מהרגיל. כל שנדרש הוא לחבר בין הישראלים שכבר בראש טוב, לבין המחירים הסבירים והמתאימים לכל כיס שמציעים באברהם הוסטל. 

חלק מהחדרים הותאמו לקהל הישראלי – יותר חדרי משפחות לעומת ההיצע לשוק הבינלאומי שהתבסס על יותר חדרים משותפים לקהל צעיר. החידוש הבולט של הקבוצה הוא בהיצע של חדרי משפחה חדשים וחדרים גדולים במיוחד לקבוצות. בנוסף, נבנה מוצר מיוחד "החאן" – המיועד לקבוצה עצמאית המעוניינת בחדר שלם לעצמה.

אברהם הוסטל (צילום: יחסי ציבור)
אברהם הוסטל | צילום: יחסי ציבור

לאור מגבלות משרד הבריאות, יוצעו ארוחות הבוקר במסעדות קרובות ולא רק במטבח השיתופי של ההוסטל, וכן יוצעו סיורים ופעילויות הקשורים לקהילה בה פועל כל הוסטל.

במתחמים הציבוריים יתקיימו פעילויות כמו מופעים, בארים על הגג, מפגשים עם יוצרים ואמנים ועוד, ולצד הלינה והמפגש יוצעו גם סיורים אל הקהילות הקרובות להוסטלים.

ומי שלא נישכח הפעם מחוץ לטיול הם בעלי החיים – כך שאין צורך בדוגי סיטר, והחבר הכי טוב מוזמן להצטרף! (בת"א ובירושלים בלבד).

אברהם הוסטל תל אביב (צילום: באדיבות אברהם הוסטל תל אביב)
אברהם הוסטל תל אביב | צילום: באדיבות אברהם הוסטל תל אביב
אברהם הוסטל (צילום: התמונות שייכות לאברהם הוסטל)
אברהם הוסטל ירושלים | צילום: התמונות שייכות לאברהם הוסטל

פאוזי עזאר אין נצרת (צילום: באדיבות פאוזי עזאר אין נצרת)
פאוזי עזאר אין נצרת | צילום: באדיבות פאוזי עזאר אין נצרת

ומה המחירים? חדרי גרנד-פאמילי עד 6 איש בחדר במחיר החל ממחיר של 85 שקל לאדם | חדרים קבוצתיים של דורם 12 במחיר של 80 שקל לאדם 

The White Hill Guesthouse - ירוחם

מול נוף פתוח לגבעות לבנות ורכות, בקרבת מכתש ואגם ירוחם, נמצא The White Hill Guesthouse. בתקופה זו שהכי בטוח להיות בטבע אין מתאים יותר מהאוויר הנקי והמרחבים הפתוחים של ירוחם.

במקום ישמחו לארח אתכם ולתת הרבה עצות על טיולים ושבילים מסביב. העיירה ירוחם ידועה בהכנסת האורחים שלה, בסדנאות המגניבות, בקולינריה המשובחת ובשלל סיפורים. הכל מותאם להנחיות בכדי לשמור על בריאותכם. אתם מוזמנים לחקור את הטבע והתרבות של הנגב יחד איתנו.

הגסטהאוס מעוצב יפהפה ומשרה רוגע ונחת, פונה לנוף פתוח של מדבר יפיפה. בכל שעות היממה תוכלו להתרווח בחצר היפה, על הנדנדה, בצל הפרגולה, להנות מבירה קרה על הבר מול הנוף או לשכשך בבריכה שלנו. בשעת שקיעה אנו ממליצים לקחת את ערכת הקפה שלנו, לעלות לגבעה הלבנה שמול הבית, ולהכין קפה שחור מעולה או תה עם צמחים מהגינה להנות מהצבעים מרהיבים של השקיעה במדבר.

ירוחם (צילום: אור אלכסנברג)
צילום: אור אלכסנברג

ומה המחיר? בגסטהאוס התאימו מחירים לתקופה המאתגרת והם כעת נעים בין 250-330 שקלים לזוג, 500-600 לחדר משפחתי. המחירים כוללים ארוחת בוקר ביתית מפנקת.

בנוסף, ניתן לשכור את כל המקום לקבוצות ומשפחות שמעוניינות שכל המקום יהיה לרשותם ללא אורחים אחרים (עד 20 אנשים בשישה חדרים שונים), במחיר של 2,000-2,500 שח לכל המקום ללילה. 3,500 שקלים לשני לילות עד סוכות.