מקרה אכזרי ומחריד בצפון הארץ: תושב האזור קשר כלבה בהריון למכוניתו, וגרר אותה במשך עשרות מטרים של נסיעה, עד שנטש אותה מתה ונמלט מהמקום.

המקרה הנורא התרחש אתמול (ג') בשעות הצהריים, בשטח פתוח ליד שפרעם, כאשר פעילי בעלי חיים הוזעקו למקום ונחרדו לגלות את הכלבה המתה קשורה בחבל, כשסביבה שלולית דם.

על פי החשד, בעליה של הכלבה לא רצה את הגורים שלה והחליט להיפטר ממנה בצורה אכזרית. "כל פעם אני חושבת שראיתי הכול בחיים, אבל כל פעם אני מופתעת לרעה מהרוע האנושי, מהאכזריות של האנשים", אומרת בכאב דוברת עמותת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן. "לאיפה הגענו במדינה הזו? מה הכלבה הזו עשתה רע למישהו? אתה לא רוצה את הכלבה? תמסור אותה לעמותות בעלי חיים. למה לרצוח אותה בצורה כל כך אכזרית? צריך להחמיר את הענישה ולשלוח לכלא לשנים רבות כל אחד שרוצח כלבים או מתעלל בהם".

בסוף השבוע האחרון, מקרה התעללות נוסף קרה, כאשר כלב נמצא קשור באותה הצורה באזור ליד דליאת אל-כרמל. עדיין לא ברור האם יש קשר בין המקרים. עם זאת, לפני כמה חודשים דיווחנו על כלב שנמצא מת, קשור באבנים בנחל ליד שפרעם, סמוך למקום בו נמצאה גופת הכלבה ההריונית.

פעילי בעלי חיים שתיעדו את הכלבה המתה אתמול, הגישו תלונה בתחנת המשטרה מתוך תקווה שהפעם החשוד במעשה ייעצר ויועמד לדין. חוקרי המשטרה מתייחסים בחומרה רבה לאירוע ופתחו בחקירה. במשטרה בודקים חשד האם מדובר ברוצח כלבים סדרתי, אך נכון לעכשיו עדיין לא נעצרו חשודים.