ימי משבר הקורונה. המצב פוגע בכולם - בטח ובטח ב"עולם הבוגדים והבוגדות". כבר מספר חודשים שמורגשת ירידה בפעילות של משרדי הבילוש והחקירות שעיקר עיסוקם הוא בחשיפת סיפורי בגידה.

תקופת המשבר משפיעה כמובן גם על הבוגדים והבוגדות עצמם; קשה להם, המצב מאתגר ומסוכן, והמציאות גורמת לכולם להשתדל ולהימנע מיציאות ולהישאר בבית עם בני הזוג והמשפחה.

רוב הבוגדים והבוגדות מבצעים את מעשיהם מתוך ריגוש, הנאה, עינוג או בריחה לגן עדן סודי ומוסתר. בימי משבר בריאותי, קושי כלכלי וחוסר וודאות - מצב הרוח הכללי ירוד, וחשק והתאווה של חלק מהבוגדים והבוגדות מונע מהם לצאת למפגשי סקס סוערים ומהנים.

כמובן שברוח הימים האלה, גם החשש הבריאותי מהדבקה משפיע, והבוגדים והבוגדות שהמציאות אינה משפיעה ומרגשת אותם ובכל זאת רוצים להיפגש וליהנות - מתקשים למצוא סיפורי כיסוי לבני הזוג שבבית, והכיסוי "אני הולך/ת לאימון או לחדר כושר" קצת בעייתי כי הכל בגדול סגור.

בנוסף, זה מעט מורכב ולא הגיוני לספר בבית על מפגשי בילוי עם חברים או יציאה לכוס בירה באיזה בר, כי רוב המקומות מוגבלים ו/או סגורים, וגם אלו שנהגו "להתעכב" בעבודה ועכשיו עובדים מהבית, או שיצאו לחל"ת, נמצאים בבעיה רצינית.

גם הבוגדים והבוגדות הזהירים יותר חוששים לקבל לפתע "התראה מהשב"כ" על הימצאותם במקום מסוים, כאשר בפועל היו במקום אחר, ואף בוגד או בוגדת לא מעוניינים להתחיל לספק הסברים לבן או בת הזוג היכן היו בדיוק ועם מי.

כן, נראה שאין ספק בכלל שרוב הבוגדים והבוגדות מתפללים לסיום המצב ולחזרה לשגרה, ולנו ברור שבסיום המשבר הם יפצו את עצמם על החודשים שבהם נאלצו לוותר על מפגשי הסקס הסוערים שלהם, ואנחנו נמתין בסבלנות, נטעין מצברים ונתפלל לחזרה מהירה לחקירות ושגרה. שמרו על עצמכם.

 גולן פנחס, חוקר פרטי, הוא בעל המשרד "ים חקירות"