"אנרכיסטים"

יוסי דייטש זועם: מגבים הפגנות של 'סדום ועמורה'

סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש, זועם על החיבוק התקשורתי ממנו נהנים מפגיני השמאל בבלפור לעומת המתקפות על המפגינים החרדים • צפו בדברים הקשים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג)

סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש, זועם על החיבוק התקשורתי ממנו נהנים מפגיני השמאל בבלפור לעומת המתקפות על המפגינים החרדים. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "תראו רק איך אתם מתנהגים בכפפות של משי בקבוצה שהם אנרכיסטים, בקבוצה שאתם מפחדים מהם בגלל שיש להם את כל הגיבוי מהתקשורת.

"אני לא ראיתי את הכתבים שמדברים פעם אחת על הסכנה שבמכת"ז, מישהו מהם פעם עלה ודיבר? והם השתתפו בהפגנות האלה. ומה הם באו? באו בטענות איך אתם יכולים לאשר שהכניסה לעיר סגורה כמה שעות.

"כאן מתנהל מסע, במשך חודש ימים. חלקים שלמים במרכז העיר סגורים, אנשים עוברים תופת. מה הם אשמים שהוא גר באזור שלהם. לילה לילה הולך שם סדום ועמורה!. אנשים עושים את הצרכים שלהם בכניסות ובחצרות של בתים. יושבים שם עד השעות הקטנות של לילה, מעשנים.

"ומה המשטרה עושה? לקח מים והפעילה את הזרנוק,. כל התקשורת קמה 'איך עושים דבר כזה?'. אצלנו אנשים לא ישנו לילות מהריח. לא היה לנו שום גיבוי, לא תקשורת, אף שר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר