המשטרה בוונקובר מנהלת מאז שבת האחרונה מבצע חיפוש אחר דב צעצוע שאבד או נגנב בשכונת ווסט אנד בעיר. הבעלים של דב הצעצוע היא מארה סוריאנו, בת 28, ועקבותיו של הדב אבדו במהלך מעבר דירה. הדב הגיע לכותרות בקנדה ובעולם, ומלבד המשטרה גם חבורת ידוענים הביעה תמיכה וחלקם התחייבו לתגמל את מי שישיב את הדב. מה כל כך מיוחד בדב הצעצוע הממולא?

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

סוריאנו אמרה בשיחה עם רשת CBC שהיא "הרוסה". הצעצוע האבוד כולל הקלטת שמע של אמה, מרילין, שמתה ממחלת הסרטן בגיל 53, לפני מעט יותר משנה. "היא אמרה בהקלטה שהיא אהבה אותי ושהיא גאה בי ושהיא תמיד תהיה איתי", אמרה סוריאנו על ההודעה של אמה, שמושמעת כאשר לוחצים על הדב. "בכל פעם שהתגעגעתי לאמא, חיבקתי את הדובי והאזנתי להקלטה", היא סיפרה.

סוריאנו ובעלה עברו דירה ודעתם הוסחה כאשר דב הצעצוע ככל הנראה נגנב. הזוג לא וויתר על הזכרון והלך להתלונן במשטרת ונקובר - שקראה למי שמחזיק בדב או מוצא אותו להחזיר אותו לבעליו. סיפורה של סוריאנו שטף את הטוויטר בסערה, ואנשים רבים בקהילה התאספו כדי לעזור לה למצוא את המזכרת. גם ידוענים קנדים הצטרפו ושיתפו את הסיפור - והם מפצירים בתושבי ונקובר לסייע במציאת הצעצוע היקר.

השחקן ריאן ריינולדס כתב בשבת כי הוא מציע תגמול של 5,000 דולר למי שיחזיר את הדב לבעליו. "אני חושב שכולנו צריכים שהדב הזה יחזור הביתה", כתב ריינולדס, יליד ונקובר במקור. סוריאנו שיתפה את העדכון ביום ראשון באמצעות טוויטר ויצאה לחקירה משלה. היא סיפרה שעובדים בשתי מסעדות בוונקובר סיפקו לה צילומים של מצלמות אבטחה, שלדבריה חושפים חשוד פוטנציאלי. סוריאנו כתבה שהיא אסירת תודה על תמיכתם של האנשים בחיפושים "סיפקתם כל כך הרבה תקווה, אני כל כך אסירת תודה" היא כתבה.