מטרידן ברמת גן (צילום: עמוד הפייסבוק של אחת המתלוננות)
צילום: עמוד הפייסבוק של אחת המתלוננות

עשרות תלונות של צעירות התקבלו בימים האחרונים במשטרת רמת גן בעניין גבר צעיר שהטריד אותן ברחובות העיר. ס', צעירה בשנות העשרים המתגוררת ברמת גן, התריאה בפייסבוק בפני תושבות העיר על גבר בשנות השלושים שנטפל אל אחותה כשהייתה בדרכה הביתה מהעבודה בשעה מאוחרת.

"האפס שאתם רואים בתמונה מטריד בנות באזור הרצל וברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן", כתבה, "חלק מתחביביו הם לחפש קורבנות ברחוב, לגעת בעצמו ולגעת גם בקורבנות. יש לו קעקועים מאחורי כל יד, שיער אפור, עיניים חומות, שיער שטני ומבט תמהוני".

ט', שהוטרדה על ידי הצעיר האלמוני, סיפרה שלפני כשבוע סיימה משמרת כמלצרית בבית קפה ויצאה לכיוון ביתה בשעה שלוש לפנות בוקר, כשהבחינה בגבר זר הצועד אחריה. "עליתי במדרגות והוא בא מאחור, הושיט את היד למכנסיים שלו, נגע בעצמו ואז נגע לי בחזה וברח. הכל קרה תוך שניות, הייתי בשוק", סיפרה ל-mako, "הוא יכול היה לתקוף אותי ולאנוס. זה היה מפחיד מאוד. הוא שיחק אותה שה תמים שמתחזה למשוגע, אבל הוא יודע טוב מאוד מה הוא עושה".

ט' סיפרה שגם ביום שלמחרת נתקלה שוב באותו הגבר והוא שוב הטריד אותה, הפעם מילולית בלבד. "הפעם צילמתי אותו בטלפון שלי והחלטתי שאני חייבת לעשות לזה סוף ולהגיש תלונה במשטרה, כדי שהוא לא יפגע בעוד בחורות".

_OBJ

האחיות פרסמו בסוף השבוע בפייסבוק תמונה של הצעיר, וביקשו מנשים נוספות שנתקלו בו ליצור קשר עימן או עם המשטרה. ואכן, במשטרת רמת גן מאשרים שבמהלך סוף השבוע האחרון התקבלו עשרות תלונות על אותו הגבר ועל דפוס הטרדה זהה, ובתחילת השבוע נעצר גבר המתגורר באזור שהודה במעשים.

מתברר שנגד החשוד עומד כבר כתב אישום בגין מעשה מגונה בפומבי. כשעורכת הדין שלו ביקשה לדעת מה עשה החשוד, השיב לה החוקר המשטרתי כי הוא "התפשט ושיחק באיבר המין". השופט רועי פרי החליט שהחשוד יישלח לבדיקה פסיכיאטרית והאריך את מעצרו בחמישה ימים, כדי לאפשר למשטרה להשלים את החקירה.