מעצבי אופנת הגברים במהלך חדשני

20 מעצבי אופנת גברים מובילים איחדו כוחות כדי לתת במה לקניית אופנה ישראלית בעיצומו של משבר הקורונה ויקיימו את "יום האופנה הישראלית"

צילום: מאיר כהן // דניאל ליטמן לרנואר

הסגר וביטול האירועים הביאו הקיץ כמעט לשיתוק עסקיהם של מעצבים אופנה רבים. 20 מעצבי אופנת גברים מובילים, ותיקים וצעירים, איחדו כוחות במטרה לקדם, להוביל ולתת במה לקניית אופנה ישראלית בעיצומו של משבר הקורונה.

בשבוע הבא יתקיים "יום האופנה הישראלית", 03.08.2020, של מעצבי בגדי גברים. במסגרת יום זה יערכו צילומים עם סלבס, כשכל מעצב יציג פריטי אופנה חדשים בעיצובו. הסלבס יציגו את הפריטים על מסלול מיוחד כשמשני צידיו בובות ראווה יושבות בצבע זהב, כמטאפורה למצב בו קיים איסור על קיום תצוגות אופנה והשתתפות קהל.

מעוז דהאן // צילום: איתי תורג'מן
מעוז דהאן // צילום: איתי תורג'מן

המעצב מעוז דהאן שכבר למעלה מ-20 שנה נחשב לאחד מאנשי האופנה הבולטים בתעשייה, מברך על הפרויקט ומספר כי, "זו תקופה מאוד לא קלה לכל מעצבי האופנה בארץ ולאופנת הגברים בפרט. בעולם מתקיימות תצוגות אופנה לבגדי גברים, ואני שמח שנותנים עכשיו את הדעת לתעשייה ענפה שקיימת בארץ ולא מקבלת ביטוי. יש לא מעט מעצבי אופנה מוכשרים ומותגי אופנה מקומיים שמיצרים מידי עונה בגדי גברים ברמה בינלאומית ונשכחים מאחור".

רן דנקר לעידן לרוס // צילום: גיא כושי ויריב פיין
רן דנקר לעידן לרוס // צילום: גיא כושי ויריב פיין

את הפריטים של דהאן יציגו איתי תורג'מן וישראל אוגלבו. על הבחירה בהם עונה דהאן. "איתי הולך איתי מזה 12 שנים ותמיד כיף להיפגש ולהלביש אותו. את ישראל ציוותו אלי במסגרת הפרויקט, פגשתי אותו לפני כמה ימים והייתה לנו כימיה. בכלל תמיד מעניין ומרגש לפגוש דמות חדשה , להבין מה אותה דמות אוהבת ללבוש למה היא מתחברת ולראות איך זה מתכתב עם כתב היד שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר