תושב רמת גן בן 47 נעצר בחשד שרצח את אימו

האישה, כבת 72, אושפזה במצב קשה בבית חולים במרכז הארץ, ובהמשך נקבע מותה. משעלה חשד לפלילים, נעצר בנה - והוא יובא בהמשך היום לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בבקשה להאריך את מעצרו

זמן צפייה: 00:17

תושב רמת גן בן 47 נעצר היום (רביעי) בחשד שרצח את אימו בת 72. האירוע החל כשהאישה הובהלה במצב קשה לבית חולים במרכז הארץ, ובהמשך נקבע מותה. המרכז הרפואי העביר דיווח למשטרה, לפיו יש חשד לפלילים. בעקבות הדיווח נעצר הבן. בהמשך היום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום בתל אביב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המחאה בתל אביב: מפגינים נגד נתניהו הותקפו

גמזו: "האמון התערער. לא יהיו עוד הגבלות ללא היגיון"

"גאווה מטורפת": התצפיתנית שזיהתה את חוליית חזבאללה משחזרת

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות 13

בחודש שעבר, בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את אמיר מרמש וטרייסי קדיס, בני 20 מיפו, ברצח פאדיה קדיס, אמה של טרייסי, לפני כשנתיים. פאדיה הייתה אלמנתו של גבי קדיס, יושב ראש האגודה הנוצרית אורתודוקסית שנרצח במהלך תהלוכת חג המולד לפני כשמונה שנים. בת 52 הייתה במותה.

על פי כתב האישום שבו הודו השניים, הרצח בוצע על רקע התנגדותה של האם לקשר הזוגי ביניהם. בחודש יוני 2018, הגיע מרמש לבית משפחת קדיס בשעת לילה מאוחרת בעודו מצויד בסכין. הוא פגש בטרייסי ויחד הם החליטו לרצוח את האם.

מרמש וטרייסי הודו במיוחס להם במסגרת הסדר טיעון. הם הואשמו גם בשיבוש הליכי משפט והונאה בכרטיס חיוב. הצדדים יעתרו לעונש של 25 שנות מאסר לכל אחד מהם, מאסר על תנאי ופיצוי לילדיה הנוספים של המנוחה בסכום המקסימלי הקבוע בחוק.