|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

מיכאלי: עמיר פרץ נתן לנתניהו לגיטימציה להמשיך עם הטירוף

29/07/2020  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 23

חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) בתגובה לתקיפת המפגינים בידי אזרחים אחרים בתל אביב: "‏ההסתה מבלפור פינת אוחנה נגד המחאות תגמר בדם. האלימות נגד המפגינים אמש היא חלק מדפוס הפעולה הנוראי של נתניהו. קודם מסמן את האויבים, שולח שליחים להפיץ את המסר, והאלימות כבר תתפרץ באופן טבעי בשטח. לא ייאמן שגנץ-אשכנזי-פרץ-שמולי נתנו לו את המנדטים והלגיטימציה להמשיך עם הטירוף הזה".

תאריך:  29/07/2020   |   עודכן:  29/07/2020
עידן יוסף
+"המספר אפס ברכש גומלין לא יהיה פה"
22:42 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למרות הקורונה, מחלוקת בין משרדי האוצר והכלכלה על רכש גומלין עלולה לסכן יצירת עד כ-30 אלף משרות במשק  ▪  היו"ר מרגי: אזמן את נציגי המשרדים לשולחן עגול ונמצא פתרון  ▪  מנהלת הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי: בשנים הקרובות יש מכרזים בסך כ-44 מיליארד שקל, שיכולים להביא רכש גומלין של 35-20 אחוז ולייצר עשרות אלפי משרות  ▪  סגן החשב הכללי: החוק לא מדבר על רישיונות - בעקבות ישיבה בין שר הכלכלה לחשב הכללי ניתנה הנחיה למצוא פתרונות ואנחנו עושים פשרה בגלל צו השעה
("המספר אפס ברכש גומלין לא יהיה פה")
+זינוק חד בשימוש בתרופות מרשם
22:39 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מדינת ישראל הייתה אחת המדינות שעלה בהן השימוש בתרופות מרשם ב-127% בשנתיים האחרונות  ▪  משרד המשפטים: "המשטרה מתכוונת להכניס לשימוש מדבקות לבדיקת רוק ובנוסף תחנות בדיקה בצדי הדרכים"; "ישנה תופעה של התעצמות המעבדות לייצור קנביס השייכות לארגוני הפשיעה, לשם כך הרמנו את גובה הקנס"
([צילום אילוסטרציה: אביר סולטן/פלאש 90])
+"סמכויות פיקוח בשטחים הפתוחים - לרשויות ביו"ש"
17:01 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שנה להחלטת הקבינט בעניין שטחי C - מה נעשה בפועל? האוזר: נדמה שמדינת ישראל שכחה מושכלות יסוד אפילו של האבות המייסדים של הסכמי אוסלו  ▪  קרעי: לקראת החלת הריבונות, צריך גוף ממשלתי ייעודי לנושא הריסת הבנייה שלא כחוק  ▪  כהנא: להקים רשות לשימור שטחי c עם תקציבים, סמכויות וחובת דיווח
חברי הכנסת מתן כהנא, איילת שקד ושלמה קרעי [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+ליצמן נועד לפגישה ממושכת עם נתניהו
16:23 29/07/20  |  עידן יוסף
המשבר הפוליטי: יו"ר יהדות התורה, השר יעקב ליצמן, נועד היום לפגישה ממושכת עם ראש הממשלה נתניהו (בחדרי חרדים). המפלגות החרדיות העבירו מסר לנתניהו: "אם לא תעביר תקציב, אל תצלצל אלינו אחרי הבחירות" (ישראל היום).
+מליאת הכנסת אישרה סופית את חוק המענקים
15:12 29/07/20  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה (יום ד') בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הצעת החוק קובעת חלוקת מענקים חד-פעמיים לאזרחי ישראל. 68 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים. בעד ילד ישולם מענק חד-פעמי בסכום של 500 שקלים, עד לילד הרביעי במשפחה, עבור הילד החמישי -והלאה יעמוד המענק על 300 ש"ח. בנוסף אושרה במסגרת החוק, הפחתת מס הרכישה למשקיעי הדירות בחזרה ל-5%. ח"כ גפני: "גם ילד שביעי הוא רעב גם לו צריך לתת לו ארוחת צהריים".
+הכנסת דחתה את ההצעה לתיקון חוק הלאום
14:28 29/07/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המליאה הפילה את הצעתה של ח"כ רדיר כמאל מריח ברוב של 53 מתנגדים לעומת 21 תומכים  ▪  בכירי כחול לבן נעדרו מההצבעה
(ח"כ כמאל מריח במליאה [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת])
+נמצא פתרון: סייעות שעבדו עד 6.8 יקבלו דמי אבטלה על יתר החודש
12:40 29/07/20  |  מירב ארד
בדיון הועדה לקידום מעמד האישה בישרו לסייעות כי יוכלו לעבוד בששת ימי הקייטנה שהתווספו בשל משבר הקורונה וכי הן יוכלו לחתום אבטלה למרות שלא יעבדו חודש מלא. יו"ר הוועדה עודד פורר אמר כי הוא שמח שנמצא פתרון לבעיה הנקודתית אך הודיע שיאבק לסיים את מודל ההעסקה הפוגעני של הסייעות וכל מי שמפוטר מדי קיץ למשך חודשיים.
+הוארך מעצרו של חשוד בכוונה לפגוע בראש הממשלה
12:13 29/07/20  |  עידן יוסף
משטרת ישראל עצרה אמש לחקירה גבר כבן 31 לאחר שהגיע סמוך למשרד רה"מ בירושלים, והתבטא נגד בנימין ושרה נתניהו. בחיפוש שערכו השוטרים איתרו ברשותו אקדח פלסטיק ושני סכיני תער. מעצרו הוארך לפני זמן קצר בבית משפט השלום עד לתאריך 2.8.20.
+לפיד: נתניהו ואוחנה - כנופייה; אוחנה: תוכיח שהסתתי
11:04 29/07/20  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר לפיד, אומר כי בנימין נתניהו והשר אמיר אוחנה הם כנופייה שאין גבול לצביעותה. בציוץ בטוויטר כתב: "אז נתניהו שמגנה כל ציוץ של עתונאי בזמן שיא עוד לא מצא זמן לגנות את תקיפת המפגינים בסכינים ובקבוקים אמש, ואמיר אוחנה שורף את המועדון, מסית לאלימות ועבריינות בגלוי, מנסה לרסק את שלטון החוק ואז מודיע שאנחנו צריכים 'להוריד את הלהבות'".

השר אוחנה בתגובה: "‏‎יאיר, תשעה באב, ואני לא רוצה לשטוח כאן את כל שקריך (הם רבים-רבים...), אבל רק כדי שאוכל לבקר את עצמי במידת הצורך, תוכל להפנות למקרים בהם הסתתי לאלימות, בגלוי או בסתר?"
+עמיר פרץ למנדלבליט: הטל מגבלות חמורות על לה-פמיליה
10:57 29/07/20  |  עידן יוסף
יו״ר העבודה השר עמיר פרץ פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה להטיל מגבלות חמורות על ארגון ״לה פמיליה״. הוא לא פירט אילו מגבלות הוא מבקש ובאיזו סמכות חוקית.

מכתבו של עמיר פרץ
+סקר: הליכוד ממשיך בירידה
10:38 29/07/20  |  עידן יוסף
סקר עבור רדיו 103: הליכוד 31; יש עתיד-תל"ם 19; הרשימה המשותפת 16; ימינה 13; כחול לבן 10; שס 9; ישראל ביתנו 8; יהדות התורה, מרצ 7. לפי הסקר, הממשלה הנוכחית מקבלת 57 מושבים. מנגד, גוש השמאל-מרכז (ללא ליברמן) מקבל 36 מושבים בלבד.
+לפיד: לא שולל שיתוף פעולה עם גנץ
10:09 29/07/20  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר ‏לפיד בגלי צה"ל: "לא שולל שיתוף פעולה עם גנץ אבל - אני המועמד לראשות ממשלה בבחירות הבאות, לא נשב תחת אף אחד. נשמח לדבר עם כל אחד. לא אפנה לאיזנקוט את המקום הראשון".
+דיווחי הבריונות ברשת הוכפלו השנה
10:01 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המדווחים למוקד על הפגיעה, ההכלמה וההצקות ב-51% מהמקרים הם הורים, ב-29% הנפגעים עצמם וב-10% צוותי חינוך
(המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת)
+גנץ: איש לא ישתיק מחאות בישראל
09:20 29/07/20  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, השר בני גנץ בטוויטר: "שנאת חינם פוררה וממשיכה לפורר את עם ישראל, שחוסנו האמיתי הוא באחדותו. תוקפי המפגינים מאתמול חייבים להיתפס ולהיענש. איש לא ישתיק מחאות בישראל כל עוד אנחנו כאן".
+סמוטריץ': "אלימות אינה אפשרות"
09:14 29/07/20  |  עידן יוסף
יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' קרא לימין ולשמאל להוציא את האלימות מחוץ לתחום. בציוץ בטוויטר כתב: "נתווכח, נדון, נפגין ונמחה. ככה זה בחברה אזרחית איכפתית ומעורבת. אבל לעולם לא נרים יד זה על זה! נפלנו בזה בעבר יותר מדי פעמים ושילמנו מחירים כבדים. מדי. בני עם אחד אנחנו. עם כל הוויכוחים והכעסים אלימות זו לא אפשרות. נקודה".
+דיין נגד זוהר: "חמור שעושה נזק גדול לליכוד"
08:24 29/07/20  |  עידן יוסף
ח״כ עוזי דיין (ליכוד) הוקלט כשהוא תוקף בחריפות על יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר (ליכוד): ״הוא חמור שעושה נזק גדול לליכוד. אם יהיה צורך בימים הקרובים נעיף אותו״ (כאן חדשות).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מיכאלי: עמיר פרץ נתן לנתניהו לגיטימציה להמשיך עם הטירוף
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
הוועדה המיוחדת לפיקוח על הקרן לניהול הכנסות המדינה מהיטל על רווחי גז ונפט שמעה (יום ג', 29.7.20) סקירה של ראש רשות המיסים על הכנסות המדינה מגז נפט ומשאבי טבע ותחזית הרשות לתקבולים לקרן העושר.
29/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה למדיניות ואסטרטגיה קיימה (יום ב', 27.7.20) את דיונה הראשון, אשר הוקדש לנושא היערכות צה"ל ומשרד הביטחון לסיוע במאבק בנגיף הקורונה - בדגש על סיוע רפואי והערכות לקראת חורף 2020. הדיון היה דיון חסוי ולהלן עיקרי הדברים:
29/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט המשיכה להכין (יום ג', 29.7.20) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק קיום דיונים באמצעים טכנולוגיים (הוראת שעה- נגיף הקורונה החדש) דיונים בבתי משפט ובבתי דין בהשתתפות עצורים, אסירים וכלואים) התש"ף, 2020.
29/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט החלה (יום ד', 28.7.20) לדון בהצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (בידוד במקום לבידוד מטעם המדינה וצווי סגירה מנהליים) (הוראת שעה), התש"ף-2020 - החלק הנותר, לקריאות שנייה ושלישית.
28/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התוכנית לסיוע כלכלי (נגיף הקורונה החדש) (הוראת שעה), התש"ף-2020, כאשר 67 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים, 3 נמנעו.
28/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il